فرمانداری شهرستان شهرکرد

آماده‌باش فرماندار شهرکرد براي بارش‌هاي پيش رو

کد خبر: 154807 تاریخ انتشار: 1399/09/06 12:30:07
نمایش: 531
اخبار
فرماندار شهرکرد گفت: با توجه به پيش‌بيني بارش‌هاي گسترده در سطح چهارمحال و بختياري، کليه دستگاه‌هاي شهرستاني آمادگي‌ لازم را براي مواجهه با هرگونه بحران را داشته باشند.
 به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، عبدالعلي ارژنگ صبح امروز در جلسه ستاد فرماندهي پيشگيري، هماهنگي و پاسخ به بحران شهرکرد ضمن تأکيد بر آمادگي دستگاه‌ها در برابر خطرات احتمالي بارش‌هاي پيش‌رو در شهرستان گفت: با توجه به پيش‌بيني بارش‌هاي گسترده در سطح استان، کليه دستگاه‌ها آمادگي‌ لازم را براي مواجهه با هرگونه بحران را داشته باشند.
 
فرماندار شهرکرد افزود: شهرداران و اداره راهداري و حمل و نقل شهرستان شهرکرد، نيروها و دستگاه‌هاي برف‌روب و راهداري خود را در حالت آماده‌باش کامل قرار دهند.
 
وي اضافه کرد: شهرداران و اداره راهداري و حمل و نقل شهرکرد بازديد کامل از مسيل‌ها و جداول سطح شهرستان را با دقت هرچه بيش‌تر انجام داده و در صورت مشاهده انسداد نسبت به بازگشايي هرچه سريع‌تر آن ها اقدام کنند.
 
ارژنگ در خصوص رفت و آمد وسايل نقليه در زمان بارندگي در سطح شهرستان عنوان کرد: به منظور جلوگيري از خسارت‌هاي جاني و مالي شهروندان، پلس راه و پليس راهور در هنگام بارندگي از رفت و آمد خودروهاي فاقد زنجير چرخ در سطح جاده‌هاي بين شهري و درون شهري ممانعت به عمل آورد.

 

مولف: مصطفی بیات

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08