فرمانداری شهرستان شهرکرد

پرداخت ۴۷ ميليارد تومان تسهيلات کرونايي در شهرستان شهرکرد

کد خبر: 154883 تاریخ انتشار: 1399/11/01
نمایش: 437
اخبار
عاون برنامه‌ريزي و توسعه فرمانداري شهرستان شهرکرد گفت: تاکنون ۴۷ ميليارد تومان تسهيلات کم‌بهره به صاحبان مشاغل براي جلوگيري از بيکاري کارگران و تعطيلي کارگاه‌ها در شرايط کرونايي در اين شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش روابط‌ عمومي فرمانداري شهرکرد، سپنتا حبيبي در جلسه کارگروه اشتغال و توسعه شهرستان شهرکرد با اشاره به مشاغل آسيب‌ديده در ايام کرونا اظهار کرد: ۶۴۲۶ فقره پرونده مربوط به صاحبان مشاغل به شدت آسيب‌ديده از بيماري کرونا در سطح شهرستان شهرکرد با مبلغ ۷۲ ميليارد تومان به بانک‌هاي عامل معرفي شده است.

معاون برنامه‌ريزي و توسعه فرمانداري شهرستان شهرکرد افزود: تاکنون ۴۷ ميليارد تومان تسهيلات کم‌بهره به صاحبان مشاغل براي جلوگيري از بيکاري کارگران و تعطيلي کارگاه‌ها در اين شهرستان پرداخت شده است.

وي با بيان اينکه همچنين در سطح شهرها و روستاهاي شهرستان شهرکرد، تسهيلات قرض‌الحسنه به تعداد ۱۶۶ متقاضي براي راه‌اندازي کسب و کارهاي خانگي با اعتبار دوميليارد تومان از طريق بانک‌هاي رفاه و توسعه تعاون پرداخت شده است، گفت: طرح‌هاي کشاورزي داراي توجيه اقتصادي، توسط اداره جهاد کشاورزي شهرستان شهرکرد جهت استفاده از تسهيلات کم‌بهره به بانک توسعه و تعاون معرفي مي‌شود.

حبيبي در خصوص ايجاد کارگاه هاي صنايع دستي و اقامتگاه هاي بوم‌گردي در روستاهاي شهرستان شهرکرد، يادآور شد: متقاضيان جهت استفاده از تسهيلات کم‌بهره با نرخ شش درصد مي‌توانند به اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان شهرکرد مراجعه کنند.

معاون برنامه‌ريزي و توسعه فرمانداري شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: متقاضيان ايجاد واحدهاي خدماتي در روستاها نيز جهت استفاده از تسهيلات به اداره کل صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند.

مولف: مصطفی بیات
عکاس :حجت فرهادی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08