فرمانداری شهرستان شهرکرد

اعطاي تسهيلات به شركت هاي خصوصي و تعاوني فعال واجد شرايط در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات

کد خبر: 155176 تاریخ انتشار: 1399/11/01
نمایش: 579
اخبار
معاون فرماندار از اعطاي تسهيلات به شركت هاي خصوصي و تعاوني فعال واجد شرايط در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات در شهرستان شهرکرد خبر داد.
جلسه توجيهي اعطاي تسهيلات به شركت هاي خصوصي و تعاوني فعال واجد شرايط در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات روز سه شنبه مورخ 30/10/99 راس ساعت 10 صبح در محل فرمانداري شهرکرد و به رياست جناب آقاي حبيبي؛ معاون محترم برنامه ريزي و توسعه فرمانداري شهرستان شهركرد برگزار گرديد. در ابتداي اين جلسه آقاي حبيبي ضمن خير مقدم به حضار ، با عنايت به اينكه در سنوات گذشته اين استان عملكرد مطلوبي در جذب تسهيلات مذكور نداشته است، از ادارات مرتبط خواست در خصوص حمايت و هدايت متقاضيان اهتمام ورزيده و اطلاع رساني لازم در اين خصوص به عمل آيد. در ادامه نشست، اعضاء حاضر در جلسه ( ادارات مرتبط در حوزه تسهيلات ، اصناف و كارآفرينان حوزه فناوري اطلاعات) به طرح مشکلات و ارائه راهکار در خصوص رفع موانع و مشکلات پرداختند و در پايان نيز پس از بحث و تبادل نظر مقرر گرديد:

1-مقرر گرديد اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان در اسرع وقت نسبت به پيگيري موضوع تشكيل نظام صنفي رايانه اي با همكاري دفتر فناوري اطلاعات استان اقدام نموده و نتيجه را به اين فرمانداري اعلام نمايد.
2-از آنجايي كه يكي از شرايط استفاده از تسهيلات ويژه ي واحدهاي صنفي اخذ مجوز از سازمان نظام صنفي رايانه اي مي باشدو در حال حاضر اين نظام در استان موجود نيست، مقرر گرديد اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان و صندوق كارآفريني اميد استان مساعدت لازم را جهت پرداخت تسهيلات به واحدهاي متقاضي به عمل آورند.
3-مقرر گرديد اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان با همكاري فرمانداري شهرستان شهركرد به طرق مقتضي نسبت به اطلاع رساني پرداخت تسهيلات به شركت هاي تعاوني، خصوصي ، كسب و كارهاي نوپا و غيرنوپا، فعال در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات در سطح شهرستان شهركرد اقدام نمايند.
4-مقرر گرديد با محوريت پارك علم و فناوري استان و با همكاري اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان جلسه ي توجيهي براي پرداخت تسهيلات جهت هسته ها و شركت هاي زيرمجموعه ي پارك علم و فناوري برگزار گرديده و نتيجه به فرمانداري شهرستان شهركرد اعلام گردد.
5-مقرر گرديد فرمانداري شهرستان شهركرد نسبت به اطلاع رساني پرداخت تسهيلات به ادارات ، سازمان ها و نهادهاي انقلاب اسلامي شهرستان شهركرد اقدام نمايد.
 

مولف: حمیده رئیسی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08