فرمانداری شهرستان شهرکرد

انجام هفتگي تست کرونا براي مربيان مهدکودک الزامي است

کد خبر: 155304 تاریخ انتشار: 1399/11/16
نمایش: 422
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرکرد گفت: با توجه به اجازه فعاليت مهدکودک‌ها بر اساس مصوبات ستاد ملي و استاني مقابله با کرونا، پرسنل اين مراکز در صورت فعاليت مي‌بايست هر هفته نسبت به انجام تست سريع در مراکز نمونه‌گيري اقدام و ساير موارد را طبق پروتکل رعايت کنند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مرکز استان، ابراهيم بختياري‌فر در جلسه قرارگاه طرح حاج قاسم سليماني شهرستان شهرکرد گفت: با توجه به اجازه فعاليت مهدکودک‌ها بر اساس مصوبات ستاد ملي و استاني مقابله با کرونا، پرسنل اين مراکز در صورت فعاليت مي‌بايست هر هفته نسبت به انجام تست  سريع در مراکز نمونه‌گيري اقدام و ساير موارد را طبق پروتکل رعايت کنند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرکرد ادامه داد: رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در بانک‌ها از طريق مديريت آن به شکل جدي پيگيري شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلفي برخورد قانوني انجام مي‌شود.

وي با اشاره به فعاليت  آموزشگاه‌هاي خصوصي، اضافه کرد: آموزش و پرورش و مرکز بهداشت بر اين مراکز بايد نظارت مي‌کنند و با آموزشگاه‌هاي متخلف برخورد لازم صورت مي‌گيرد.

بختياري‌فر عنوان کرد: با توجه به ايام جشن‌هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و در جهت پيشگيري از شيوع بيماري کرونا، برپايي هرگونه مراسم و گردهمايي و دعوت براي تجمعات و حضور در مکان‌هاي خاص ممنوع است و ادارات و بخشداري‌ها نسبت به رعايت اين موارد اهتمام جدي داشته باشند.

وي گفت: اتاق اصناف بر رعايت پروتکل‌ها در تالارها نظارت بيشتري داشته باشد و صرف رعايت ظرفيت يک چهارم ملاک فعاليت تالارها نيست و مديريت تالارها موظفند پروتکل‌هاي بهداشتي را به طور کامل، خصوصا استفاده از ماسک و فاصله فيزيکي را رعايت کنند.

مولف: الهه رئیسی
عکاس :حجت فرهادی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08