فرمانداری شهرستان شهرکرد
فرماندار:

تمام هزينه هاي دريافتي مدارس نمونه دولتي بر اساس بخشنامه و تصميم گيري اعضاي شوراي مدرسه باشد.

کد خبر: 155369 تاریخ انتشار: 1399/11/21
نمایش: 433
اخبار
فرماندار شهرستان شهرکرد در جلسه شوراي آموزش و پرورش گفت: تمام هزينه هاي دريافتي مدارس نمونه دولتي بر اساس بخشنامه و تصميم گيري اعضاي شوراي مدرسه باشد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، هفتمين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد به رياست  فرماندار شهرستان شهرکرد، در محل فرمانداري برگزار گرديد.

در اين جلسه " مسعود گل‌محمدي" سرپرست  مديريت  آموزش و پرورش ناحيه دو شهرکرد و دبير جلسه ضمن عرض خيرمقدم به اعضاء گزارش مفصلي از عملکرد يکساله شورا را ارائه و تبيين نمود.

گل محمدي، در خصوص آموزش دانش آموزان از طريق فضاهاي مجازي ابراز اميدواري کرد و افزود: نقش معلّم در جامعه، نقش انبياست؛ معلمان ما با اقدامات خالصانه و خودجوش در اين ايام بهترين الگوي مناسب در مواجهه با بحران‌ها هستند، و در اين شرايط حساس که همه معلّمان با تمام قدرت و تلاش در راستاي آموزش به دانش آموزان زمان برايشان بي‌مفهوم است، قدردان و سپاسگزار تلاشهاي شبانه روزي و زحمات آنان هستيم .

در پايان فرماندار شهرستان شهرکرد ضمن بررسي مصوبات، پيرامون مسائل آموزشي، تربيتي و سلامت دانش آموزان مطالب ارزشمندي را ارائه نمود.

 وي در خصوص هزينه مدارس نمونه دولتي اظهار داشت: تمام هزينه هاي دريافتي بر اساس بخشنامه و تصميم گيري اعضاي شوراي مدرسه باشد.

مولف: الهه رئیسی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08