فرمانداری شهرستان شهرکرد

محدوديت هاي تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد برقرار است

کد خبر: 155438 تاریخ انتشار: 1399/12/02 13:58:28
نمایش: 675
اخبار
ايرج حسين پور رئيس پليس چهارمحال و بختياري گفت: محدوديت‌هاي تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد برقرار است، بالغ بر 19 هزار و 500 فقره برخورد با تخلفات در بحث محدوديت تردد شبانه در اين استان صورت گرفت که حجم بسيار زياد اين تخلفات مربوط به شهرستان شهرکرد بوده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، ايرج حسين پور رئيس پليس راهور چهارمحال و بختياري صبح امروز طي جلسه اي در محل فرمانداري مرکز استان؛ اظهار کرد: محدوديت‌هاي ترددها در سه قالب و براساس ابلاغيه ستاد مبارزه با بيماري کرونا اعمال مي‌شود.

وي گفت: صدور مجوزهاي ضروري که پيش از اين در فرمانداري‌ها صادر مي‌شد از تاريخ  بيستم بهمن‌ماه برابر با ابلاغ ستاد مبارزه با بيماري کرونا به پليس راهور و پليس راه استان‌ها محول شده است.

حسين پور با اشاره به اينکه مجوزهاي تردد شبانه، با حضور متقاضيان در پليس راهور استان و در شهرستان در پليس راهور همان شهرستان صادر مي‌شود، افزود: صدور مجوزهاي بين استاني در شهرستان شهرکرد با قرارگاه پليس راه استان و در شهرستان هاي ديگر استان نيز با نزديک ترين پليس راه است.

رئيس پليس راهور چهارمحال و بخيتاري با بيان اينکه محدوديت‌هاي تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد برقرار است، ادامه داد: بالغ بر 19 هزار و 500 فقره برخورد با تخلفات در بحث محدوديت تردد شبانه در اين استان صورت گرفت که حجم بسيار زياد اين تخلفات مربوط به شهرستان شهرکرد بوده است.

وي عنوان کرد: برابر با ابلاغيه اي که جديدا به پليس راهور استان ها ابلاغ شد مجوزهايي که فرمانداري‌ها پيش از اين صادر کردند فاقد اعتبار بوده و متقاضيان بايد براي صدور مجوز جديد مجددا مراجعه کنند.

حسين پور تاکيد کرد: مجوزها براي تردد ادارات يا مجوز براي افرادي که ليست اسامي آنها از طريق فرمانداري‌ها به صورت جمعي به پليس راهور واصل شده است نيازي به حضور و تمديد اعتبار مجوز تردد ندارند.

مولف: الهه رئیسی
عکاس :حجت فرهادی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08