فرمانداری شهرستان شهرکرد

دهمين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد برگزار شد

کد خبر: 155606 تاریخ انتشار: 1399/12/26 09:18:08
نمایش: 555
اخبار
دهمين جلسه شوراي آموزش و پرورش به رياست فرماندار شهرستان شهرکرد در محل سالن جلسات فرمانداري شهرکرد برگزار گرديد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، مسعود گل‌محمدي مدير آموزش و پرورش ناحيه دو شهرستان شهرکرد ضمن بيان مطالبي در خصوص هفته منابع طبيعي؛ گراميداشت روز شهدا و امنيت مدارس در ايام نوروز  عنوان کرد : براي اينکه بتوانيم دانش آموزان را مطابق با اصول تعليم و تربيت اسلامي پرورش دهيم بايد تمام مردم و نهادها به آموزش و پرورش کمک کنند، در اين صورت است که ساير مشکلات مرتفع شده و بايد منتظر اتفاقات خوب باشيم، که در همين راستا برگزاري جشن نيکوکاري با مشارکت خيرين و همکاري ساير نهادها از جمله کميته‌امداد قطعا در بهبود فرآيند آموزشي دانش‌آموزان بسيار موثر است.

در پايان فرماندار شهرستان شهرکرد " عبدالعلي ارژنگ " ضمن جمع بندي مطالب در آخرين جلسه سال ۱۳۹۹ و  تبريک اعياد شعبان و نوروز و ريشه کن شدن ويروس کرونا عملکرد جلسات شوراي آموزش و پرورش  را مطلوب ارزيابي نمود و عنوان کرد : يقين داريم اين جلسات در‌ راستاي بهبود مباحث تعليم و تربيت مي تواند کارساز باشد.

وي در خصوص جشن نيکوکاري اشاره داشت هدف اين برنامه ها کمک به دانش‌آموزان بي‌بضاعت و نيازمند در راستاي پيشبرد اهداف آموزشي است‌‌. و شايسته است وحدت رويه در ساير مناطق در اين خصوص مد نظر قرار گيرد‌.

مولف: الهه رئیسی
عکاس :حجت فرهادی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08