فرمانداری شهرستان شهرکرد

پيام فرماندار شهرستان شهرکرد به مناسبت بزرگداشت روز پاسدار و جانباز

کد خبر: 155621 تاریخ انتشار: 1399/12/27 11:12:46
نمایش: 738
اخبار
فرماندار شهرستان شهرکرد در پيامي ميلاد سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت امام حسين (ع) و پرچمدار دفاع از حريم ولايت، حضرت اباالفضل العباس (ع) با عنوان روز پاسدار و جانباز را تبريک گفت.
متن پيام به شرح ذيل مي باشد:
سوم شعبان، روز پاسدار، روز مردان مردي است که همچون دژي مستحکم، آگاهانه و شجاعانه مانند مقتداي خود امام حسين (ع) در جهت دفاع از ارزش هاي نظام جمهوري اسلامي ايران سربلند و رسيدن به حق از هيچ کوششي دريغ نکرده و همواره نقش محوري در دفاع از ارزشهاي جامعه ايفا مي کنند.

چهارم شعبان نيز به حرمت وجود غيور مردان و زنان صبوري که با الگو گرفتن از جانباز دشت کربلا درس ايثار و وفاداري را آموخته اند و در دفاع از ميهن اسلامي و ملت عزيز، به افتخار جانبازي نائل شده اند،  به نام روز جانباز نامگذاري شده است.

اينجانب با تبريك اعياد خجسته ماه پر خير و برکت شعبان، روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران و جانبازان گرانقدر و تمامي عاشقان و رهپويان طريق سرخ شهادت تبريك و تهنيت عرض نموده و توفيق پيمودن راه شهداي والامقام، با بهره گيري از استراتژي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني (ره ) و در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالي ) از درگاه ايزد منان مسئلت مي نمايم .
 
عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد

مولف: الهه رئیسی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08