فرمانداری شهرستان شهرکرد

شأن معلمان بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد

کد خبر: 155747 تاریخ انتشار: 1400/01/25
نمایش: 468
اخبار
اولين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد در سال 1400 برگزار شد







به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان  شهرکرد، "عبدالعلي ارژنگ" فرماندار مرکز استان چهارمحال و بختياري در اولين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد در سال جديد، ضمن  بررسي مصوبات، اظهار اميدواري کرد که شأن معلمان بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد چرا که  تکريم و تجليل از مقام معلم در حقيقت تجليل از جايگاه علم و خرد خواهد بود.
در ادامه جلسه " مسعود گل‌محمدي" مدير آموزش و پرورش ناحيه دو شهرکرد و دبير جلسه؛ ضمن عرض خيرمقدم و ارائه گزارشي از عملکرد شورا بر لزوم‌ استفاده از ظرفيت شوراي آموزش و پرورش تاکيد داشت.
وي با اشاره به مقام و جايگاه رفيع معلم، از اعضاي ستاد برگزاري مراسم بزرگداشت هفته مقام معلم خواست تا اجراي برنامه ها متناسب با شأن و مقام و منزلت فرهنگيان، و با برنامه ريزي دقيق و با رعايت تمامي نکات بهداشتي و دستورالعمل هاي ستاد مبارزه با کرونا انجام پذيرد .
در پايان  دراين جلسه در خصوص کيفيت بخشي به  برنامه هاي تکريم و تجليل از فرهنگيان ، مشارکت دانش آموزان در مراسم هاي مختلف، استفاده از تمام  ظرفيت ها و پتانسيل ها جهت برگزاري برنامه هاي متنوع فرهنگي باشکوه و در شأن مقام همکاران فرهنگي زحمتکش ضمن رعايت تمام دستورالعمل‌ها و پروتکل هاي بهداشتي و برگزاري از طريق فضاي مجازي (شاد) تبادل نظر و تصميم گيري شد.
 

مولف: الهه رئیسی
عکاس :حجت فرهادی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08