فرمانداری شهرستان شهرکرد

پيام فرماندار شهرستان شهرکرد به مناسبت روز قدس

کد خبر: 155867 تاریخ انتشار: 1400/02/16
نمایش: 413
اخبار
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، عبدالعلي ارژنگ فرماندار اين شهرستان به مناسبت روز جهاني قدس پيامي صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحيم

روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌هاي آگاه و غيور عليه ظلم و ستم و روز بيداري مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبرين عالم است. اين روز مقدس، يادآور حماسه‌اي ماندگار، فريادي بي‌کرانه و مظلوميتي بي‌مرز است.

اين رخداد مهم تاريخي که در سراسر جهان اسلام و حتي کشورهاي غير اسلامي همزمان با آخرين جمعه ماه مبارک رمضان تحقق مي يابد، پيام بيداري ملت ها است. جهان اسلام در اين روز خواستار آزادي بيت المقدس و تمامي سرزمين هاي اشغالي مسلمانان است و اعتراض خود را عليه ظلم، تجاوز و برتري طلبي هاي رژيم صهيونيستي ابراز مي کنند.

هرچند امسال با توجه به شرايط حاکم بر دنيا و کشور ما، مراسم روز قدس بنا بر نظر مقامات و دستورالعمل هاي بهداشتي کشور و تصميمات اتخاذ شده برگزار نخواهد شد، اما بدون شک شيوه برگزاري مراسم اين روز جهاني ذره اي از خواسته مسلمانان جهان در لزوم آزادي قدس شريف و اعلام انزجار و نفرت از رژيم غاصب صهيونيستي کم نخواهد کرد و آزادي خواهان جهان فريادهاي کوبنده خود را براي آزادي قدس و فلسطين مظلوم به گوش جنايتکاران عالم خواهند رساند.

 اينجانب با آرزوي قبولي طاعات و عبادات در اين ماه پرفيض، اين روز بزرگ را به عموم مسلمانان جهان و ايران اسلامي تبريک عرض نموده و از خداي منان براي عموم مظلومان ستمديده و انسانهاي شريف در هر جاي جهان، بهروزي و پيروزي مسئلت دارم .

عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد

مولف: الهه رئیسی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08