فرمانداری شهرستان شهرکرد

نظارت بر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي با جديت بيشتري ادامه دارد

کد خبر: 155888 تاریخ انتشار: 1400/02/18
نمایش: 424
اخبار
فرماندار شهرکرد با اشاره به وضعيت نارنجي کرونا و فعاليت گروه شغلي 2 در اين شهرستان، گفت: با رويکرد حفظ وضعيت موجود و کاهش موارد ابتلا به بيماري، نظارت بر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي با جديت بيشتري ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، عبدالعلي ارژنگ در سي و سومين جلسه ستاد  مديريت و مقابله با کرونا شهرستان شهرکرد، با اشاره به اين موضوع که طولاني شدن بيماري کرونا باعث پايين‌آمدن آستانه تحمل مردم شده است، گفت: اگر از دستگاه و اداره‌اي انتقادي مي‌شود به معناي اين نيست که کاري انجام نشده بلکه خواستار تلاش و کوشش مضاعف هستيم.

فرماندار شهرکرد با اشاره به وضعيت نارنجي کرونا و فعاليت گروه شغلي 2 در اين شهرستان، ادامه داد: با رويکرد حفظ وضعيت موجود و کاهش موارد ابتلا به بيماري، نظارت بر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي با جديت بيشتري ادامه دارد و گزارش اقدامات توسط سازمان صمت جمع‌بندي و در پايان هر هفته به فرمانداري و دبيرخانه ارائه مي‌شود.

وي افزود: نظارت بر اجراي پروتکل‌هاي بهداشتي در حوزه‌هاي فرهنگي، هنري و آموزشي، ادارات، نهادها و دستگاه‌هاي دولتي و خصوصي توسط تيم تخصصي مرکز بهداشت و فرمانداري انجام و گزارشات بصورت هفتگي به فرمانداري ارسال خواهد شد.

ممنوعيت چاپ و انتشار آگهي ترحيم در شهرستان شهرکرد/همه مراکز گردشگري تعطيل است

ارژنگ اضافه کرد: شهرداري‌ها نسبت امحاء اعلاميه‌هاي نصب شده در سطح شهر اقدام و با نصب اطلاعيه‌هايي در مکان‌ها و تابلوهاي عمومي موضوع تخلف چاپ و انتشار آگهي ترحيم را اطلاع‌رساني کنند.

وي توضيح داد: بر اساس دستورالعمل ستاد استاني مقابله با کرونا تمامي مراکز گردشگري و تفريحي شهرستان تعطيل است و اداره ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري بايد از هرگونه تجمع در اين اماکن جلوگيري کند و همچنين پليس راه از ورود اتوبوس‌ها و تورهاي گردشگري ممانعت به عمل آورد.

فرماندار شهرکرد ادامه داد: شهرداري شهرکرد در حواشي پارک ملت، تهليجان و لاله با نصب بنر عدم توقف وسايل نقليه از ساعت ۱۷ به بعد را اطلاع‌رساني کند در صورت عدم رعايت پليس راهور با متخلفين برخورد مي‌کند.

پايين بودن درصد رعايت پروتکل‌ها در نانوايي‌ها

وي با اشاره به پايين بودن درصد رعايت پروتکل‌ها در نانوايي‌ها،گفت: صمت با اتحاديه نانوايان و ادارات مربوطه در اسرع وقت جلسه‌اي به منظور ساماندهي و بهبود وضع موجود تشکيل دهد و گزارش اقدامات را به فرمانداري ارائه کند.

ارژنگ در خصوص ادامه فعاليت‌هاي ورزشي در سطح شهرکرد، عنوان کرد: با توجه به اينکه فعاليت تيم‌هاي ملي و ليگ‌هاي وابسته در گروه يک قرار گرفته، اداره ورزش و جوانان شهرستان برنامه‌هاي مسابقات ملي و ليگ‌هاي وابسته استان را در طول سال جاري جهت هماهنگي و نظارت به مرکز بهداشت ارسال کند.

وي در پايان با اشاره به تغيير رنگ‌بندي شهرستان شهرکرد از قرمز به نارنجي، تأکيد کرد: وضعيت فعلي بسيار شکننده است و در صورت عدم رعايت پروتکل‌ها امکان بازگشت به وضعيت قرمز مجدد دور از تصور نيست.

مولف: الهه رئیسی
عکاس :حجت فرهادی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08