فرمانداری شهرستان شهرکرد

برگزاري جلسه هماهنگي ستاد بزرگداشت ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني(ره) و قيام خونين 15 خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع)

کد خبر: 156049 تاریخ انتشار: 1400/03/10
نمایش: 472
اخبار
جلسه هماهنگي گراميداشت سالگرد ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني(ره) و يوم الله ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) به رياست معاون سياسي اجتماعي فرماندار شهرستان شهرکرد و ساير اعضاء ستاد در فرمانداري برگزار شد.


                                                                      





به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد ابراهيم بختياري فر معاون سياسي اجتماعي فرماندار شهرکرد ضمن خير مقدم به حاضرين و گراميداشت ياد و خاطره معمار بزرگ انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) ، انتقال افكار و آثار حضرت امام به نسل هاي آينده را وظيفه مهم مسئولان و نسل حاضر دانست و تاكيد كرد : ايام سالگرد ارتحال امام خميني (ره) بهترين زمان براي پرداختن به ابعاد شخصيت امام (ره) و همچنين تبيين و ترويج افکار و انديشه‌هاي امام عظيم الشان براي نوجوانان و جوانان جامعه امروز در جهت تداوم نظام و انقلاب اسلامي مي‌باشد.
وي تصريح کرد : شخصيت معنوي و انقلابي امام بر هيچکس پوشيده نيست و  امام خميني (ره) به قشر يا گروه خاصي تعلق ندارد بلكه به تمامي ملت هاي آزادي خواه جهان تعلق دارد.
معاون سياسي اجتماعي فرماندار با اشاره به نقش بي بديل رهبري و ولايت فقيه در عظمت و اقتدار ايران اسلامي خاطر نشان كرد : پس از خميني كبير، خلف شايسته اش رهبر معظم انقلاب، رهبري جمهوري اسلامي را در همان مسير نوراني هدايت كرده است و مردم نيز با پيروي از ايشان، دشمنان را در رسيدن به اهدافشان ناكام گذاشته اند .
ابراهيم بختياري فر بر ضرورت توجه به مراسم 15خرداد نيز تاكيد و بيان كرد : قيام خونين يوم‌الله پانزدهم خرداد، سرآغازي بر پيروزي انقلاب اسلامي بود که باعث تسريع در روند شکل‌گيري مبارزات و انقلاب اسلامي شد .
وي با اشاره به وجود ويروس کرونا در سطح کشور، بر اجراي دستورالعمل هاي ستاد مرکزي مقابله با ويروس کرونا در خصوص برگزاري برنامه هاي سالگرد ارتحال امام خميني و يوم الله ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) تاکيد کرد و گفت : مديران ادارات ، شهرداران و بخشداران نسبت به فضا سازي محيطي مناسب و برگزاري مراسمات ويژه اين ايام اهتمام ويژه اي داشته و اقدامات لازم را به عمل آورند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08