فرمانداری شهرستان شهرکرد

اتخاذ تدابير ويژه کرونايي براي سلامت 9500 داوطلب کنکور در شهرستان شهرکرد

کد خبر: 156178 تاریخ انتشار: 1400/04/07 13:20:43
نمایش: 518
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرکرد با اشاره به لزوم اتخاذ تدابير ويژه در برگزاري کنکور سراسري، گفت: گندزدايي سالن‌ها با نظارت کارشناسان مرکز بهداشت يک روز قبل از آزمون، رعايت فاصله‌گذاري صندلي‌ها، نصب برچسب‌هاي رعايت فاصله، تهويه مناسب سالن‌ها و ... از جمله پروتکل‌هاي بهداشتي است که در برگزاري کنکور سراسري مدنظر قرار دارد.








به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، ابراهيم بختياري‌فر در جلسه کميسيون دانشجويي شهرستان با اشاره به لزوم اتخاذ تدابير ويژه در برگزاري کنکور سراسري، گفت:  نيمي از افراد شرکت‌کننده در حوزه شهرستان شهرکرد قرار دارند و اين موضوع همکاري منسجم دستگاه‌هاي متولي را مي‌طلبد.
 
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرکرد ادامه داد: در کل استان 22 هزار و 600 نفر در آزمون سراسري شرکت کرده‌اند که از اين تعداد 9 هزار و 500 نفر در حوزه اين شهرستان هستند.
 
وي با اشاره به خوداظهاري داوطلبان مبتلا به کرونا در سايت سازمان سنجش، افزود: اطلاع‌رساني‌هاي لازم به اين داوطلبان در مورد نحوه حضور و استقرارشان در حوزه‌هاي امتحاني از سوي کميته حفاظت آزمون انجام مي شود.
 
بختياري‌فر اضافه کرد: گندزدايي سالن‌ها با نظارت کارشناسان مرکز بهداشت يک روز قبل از  آزمون، رعايت فاصله‌گذاري صندلي‌ها، نصب برچسب‌هاي رعايت فاصله، تهويه مناسب سالن‌ها و ...از جمله پروتکل‌هاي بهداشتي است که در برگزاري کنکور سراسري مدنظر قرار دارد.
 
وي عنوان کرد: همچنين 9 دستگاه اتوبوس از سوي سازمان حمل و نقل شهرداري شهرکرد به منظور جابه‌جايي داوطلبان در روزهاي برگزاري آزمون در نظر گرفته شده است.

مولف: الهه رئیسی
عکاس :حجت فرهادی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08