فرمانداری شهرستان شهرکرد

جلسه هم انديشي فرماندار شهرکرد با هيئت امناي هيئت‌هاي مذهبي شهرستان شهرکرد

کد خبر: 156401 تاریخ انتشار: 1400/05/24 10:28:56
نمایش: 698
اخبار
جلسه هم انديشي فرماندار شهرکرد با هيئت امناي هيئت‌هاي مذهبي شهرستان شهرکرد پيرامون بررسي پيگيري و برنامه ريزي در راستاي برگزاري مراسم عزاداري ايام ماه محرم و صفر بر اساس دستورالعمل ستاد ملي مقابله با ويروس کرونا در محل فرمانداري شهرکرد برگزار شد.









به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، عبدالعلي ارژنگ در نشست فوق‌العاده با هيات مذهبي شهرستان شهرکرد با بيان اينکه سيره اهل بيت براي آحاد مردم مي تواند الگو و درس زندگي قرارگيرد بيان داشت: زندگي امام حسين (ع) براي تمام مردم در ابعاد مختلف زندگي الگو بوده و بسياري از مشکلات امروز جامعه ناشي از عدم توجه به سبک زندگي اسلامي است.
عبدالعلي ارژنگ ضمن تسليت ايام سوگواري اباعبدالله الحسين (ع) افزود : شرايط شهرستان در مواجه با کرونا وارد مرحله سخت و دشواري شد و متأسفانه تعداد بستري ها بالاست .
فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به ضريب بالاي ابتلا افراد به ويروس کرونا  و احتمال همه‌گيري آن در بين عزاداران افزود : هيات‌امنا و هيات‌هاي مذهبي عزاداري را با رعايت پروتکل و زدن ماسک انجام دهند و از برگزاري بعضي مراسم‌ جانبي از جمله حرکت کاروان در سطح شهر، برپايي موکب و ......... صرف نظر کنند و عزاداري را در فضاي باز مطابق دستورالعمل ستاد يادشده انجام دهند و تا حدامکان از عزاداري در مکان هاي سرپوشيده پرهيز کنند.
عبدالعلي ارژنگ با بيان اينکه ما نمي‌خواهيم به شرايطي برسيم که محدوديت ها به صورت قهري انجام شود، افزود : مرکز بهداشت ، دادستان و نيروهاي انتظامي و اطلاعاتي هم بنا را بر ايجاد نظم و امنيت در برگزاري عزاداري برنامه ريزي کردند تا با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي شاهد عزاداري با شور و شعور حسيني باشيم.
وي خاطر نشان کرد : هر چند مراسم عزاداري بايد به نحو مطلوبي برگزار شود اما سلامت مردم هم مهم است و بايد دستورات بهداشتي کاملا رعايت شود و مسئوليت نظارت بر رعايت پروتکل ها به عهده سازمان تبليغات اسلامي مي باشد .

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08