فرمانداری شهرستان شهرکرد

پيام تبريک فرماندار شهرستان شهرکرد به مناسبت آغاز هفته دولت

کد خبر: 156435 تاریخ انتشار: 1400/06/02 13:22:57
نمایش: 568
اخبار
عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان سرافراز و عاليقدر رجايي و باهنر، آغاز هفته دولت را تبريک گفت .









به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد؛ عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد در پيامي، تعهد صادقانه و خدمت خالصانه در مسير خدمت را، اصل مهم و استوار در ميان کارکنان و زحمت کشان دستگاه ها و ادارات عنوان کرد و با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دولت، رجايي و باهنر، هفته دولت را به تمامي مسئولين و خدمتگزاران دولت تبريک گفت.

بنابراين گزارش؛ متن پيام فرماندار شهرستان شهرکرد به شرح زير است :
 
بسم الله الرحمن الرحيم

هفته دولت، يادآور رشادت، تلاش و مجاهدت هاي بي بديل خادمان و فرزندان فداکار و گرانقدر انقلاب اسلامي همچون شهيدان رجايي و باهنر است که در راه با ارزش خدمت به ملت عزتمند ايران اسلامي، مظلومانه در خون خود غلتيده و به فيض شهادت نائل آمدند و حقانيت صراط خود را اثبات نمودند.
اين شهيدان بزرگوار، در مسير عدالت طلبي و حق جويي تا پاي جان در سنگر مقدس خدمت به انجام وظيفه پرداختند و تجلي باشکوهي از تعهد صادقانه و فعاليت خالصانه را به منصه ظهور گذاشتند و قطعا خون پاک ايشان مهر باطلي بر نيات شوم دشمنان اين انقلاب کوبيده و سبب تحکيم بيشتر ريشه هاي شجره طيبه انقلاب اسلامي ايران شد.
 
بدون شک اقدامات و فعاليت‌هاي انجام شده در دولت مرهون زحمات و تلاش صادقانه بزرگ مردان و زناني است که در نقاط مختلف ميهن پهناور اسلامي به خدمت مشغولند.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره ي شهيدان دولت رجايي و باهنر، هفته دولت را به تمامي دولتمردان و خدمتگزاران دولت محترم به ويژه مديران و کارکنان ادارات شهرستان شهرکرد تبريک و تهنيت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال براي تمامي مسئولين و کارکنان نظام مقدس جمهوري اسلامي، در تحقق آرمان هاي والاي انقلاب و امام راحل(ره) و با توجه به رهنمودهاي عالمانه مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، توفيق روز افزون مسئلت مي نمايم.
 
عبدالعلي ارژنگ
فرماندار شهرستان شهرکرد

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08