فرمانداری شهرستان شهرکرد

​برگزاري جلسه شوراي حفاظت از منابع شهرستان شهرکرد

کد خبر: 156492 تاریخ انتشار: 1400/06/11 22:16:38
نمایش: 413
اخبار
برگزاري جلسه شوراي حفاظت از منابع شهرستان به رياست فرماندار شهرستان شهرکرد و با حضور نماينده محترم مردم شريف شهرستان هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي

 







به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، جلسه شوراي حفاظت از منابع شهرستان به رياست عبدالعلي ارژنگ  فرماندار شهرستان شهرکرد و با حضور احمد راستينه نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي، مدير عامل شرکت آب منطقه اي استان، معاونين اداره کل منابع طبيعي استان، مديران دستگاه‌هاي اجرايي و اعضاي اين شورا با موضوع تغذيه مصنوعي دشت شهرکرد و بررسي احداث بندهاي خاكي در شمال کوه جهانبين در فرمانداري شهرکرد برگزار شد.

فرماندار و رئيس شوراي حفاظت از منابع شهرستان با تأکيد بر مديريت و استفاده صحيح از منابع آب شهرستان گفت : تغذيه دشت شهركرد با توجه به فرونشست ٢٠ ساله دشت به دليل برداشت بي رويه آبهاي زيرزميني و طرحهايي كه درگذشته مطالعات دقيقي بر روي آنها انجام نشده، موجب بحراني و ممنوعه شدن اين دشت گرديده است. 
وي با اشاره به برگزاري جلسات كارشناسي و مديريتياز عملکرد دستگاه‌هاي متولي در خصوص عدم استفاده صحيح و به موقع از اعتبارات و منابع در اختيار در سنوات گذشته گلايه کرد و با توجه به پتانسيل هاي ايجاد شده در سطوح مختلف از جمله اعتبارات پيش بيني شده در كميته برنامه ريزي شهرستان، اعتبارات بحران و ... خواستار ارائه برنامه عملياتي و اجرايي در كوتاه ترين زمان ممكن شد. 

وي در ادامه عنوان نمود : طرح آبگير هفشجان مي بايد توسط شرکت آب منطقه‌اي استان ظرف مدت يکماه آماده و جهت تصويب و اجرا به شوراي حفاظت از منابع آب شهرستان به سال گردد تا پس از آن با تفكيك وظايف عمليات اجرايي فاز بندي و اجرا گردد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08