فرمانداری شهرستان شهرکرد

اولين جلسه دوره ششم شوراي اسلامي شهرستان شهرکرد برگزار شد

کد خبر: 156508 تاریخ انتشار: 1400/06/11
نمایش: 843
اخبار
راس ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۰/۶/۱۱ اولين جلسه دوره ششم شوراي اسلامي شهرستان شهرکرد در محل سالن جلسات فرمانداري با دستور جلسه برگزاري مراسم تحليف و انتخابات هيات رئيسه و ... برگزار شد .

 







به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، جلسه مذکور به رياست فرماندار، با دعوت قبلي و حضور منتخبين اعضاي شوراهاي اسلامي شهرها و بخش هاي تابعه شهرستان، پس از تشکيل هيات رئيسه سني شورا، برگزار شد.
 
فرماندار شهرستان شهرکرد در اين آيين با تاکيد بر استفاده از تمام ظرفيت‌هاي اقتصادي و توجه به پتانسيل‌هاي ارزشمند بخش‌هاي مختلف در تمام شهرها و بخش ها، تصريح کرد: يکي از مهمترين مسائل اعضاي شوراي اسلامي شهر، انتخاب فردي شايسته، کاردان، باتجربه و با علم مرتبط در حوزه شهري به عنوان شهردار بر مسند شهرداري هاست که اين امر بايد بدون فوت وقت و بدون توجه به فشارهاي خارجي و تعلقات حزبي انجام شود تا پاسخ مناسبي به مطالبات و اعتماد مردمي داده شود.
 
عبدالعلي ارژنگ با اشاره به اينکه اعضاي شوراهاي اسلامي شهرستان، بخش ها،  شهرها و روستاها بايد جديت و توجه به قوانين، استفاده از مشاورين توانمند در حوزه‌هاي مختلف، تکريم مردم و مراجعين و نيز تسريع در روند مشکلات و مسائل مردم را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: شما نمايندگان و منتخبين مردم هستيد و يکي از اصول انقلاب اسلامي تکريم ارباب رجوع است؛ بخصوص در شرايط اقتصادي کنوني بايد بيشتر مردم را ياري نماييد و اين موضوع بايد خط قرمز شما باشد و اعضاي شورا در مصوبات خود بايد بطور جدي به قانون ومقررات عنايت داشته و در رعايت دقيق آن اهتمام نمايند.
در ادامه، دبير هيات تطبيق شهرستان و همچنين مسئول حراست فرمانداري نيز مواردي را در راستاي شرح وظايف اعضاي شوراي اسلامي شهرستان يادآوري و به اعضاي حاضر در جلسه متذکر شدند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، پس از تشکيل هيات رئيسه سني شورا و برگزاري مراسم تحليف، انتخابات هيات رئيسه و ساير موارد، به عمل آمد که نتايج نهايي انتخابات به شرح ذيل مي باشد :
 
◾رئيس شورا : آقاي حميد صالحي هفشجاني با 8 رأي موافق (اکثريت مطلق آراء )
◾نايب رئيس : آقاي مجيد رئيسي با 13 رأي موافق (اکثريت مطلق آراء )
◾منشي اول : آقاي ناصر قائد اميني اسدآبادي با 13 رأي موافق (اکثريت مطلق آراء )
◾منشي دوم : آقاي عليرضا قائد اميني هاروني با 13  رأي موافق (اکثريت مطلق آراء )
◾سخنگو : آقاي داوود شريفي خيرآبادي با 13 رأي موافق (اکثريت مطلق آراء )
◾خزانه‌دار : آقاي علي خلجي پيربلوطي با 13 رأي موافق (اکثريت مطلق آراء )
 
🔳عضويت در شوراي اسلامي استان : آقاي فرشاد چراغپور احمد محمودي در مرحله دوم رأي گيري با اکثريت نسبي آراء با 6 رأي موافق
( نکته : در مرحله اول رأي گيري اکثريت مطلق آرا احراز نگرديد و انتخابات در مرحله دوم برگزار شد.)
🔳عضويت در هيات رسيدگي بدوي معاونت وظيفه عمومي استان : آقاي علي خلجي پيربلوطي با 13 رأي موافق (اکثريت مطلق آراء )
🔳عضويت در هيات حل اختلاف و رسيدگي به شکايات شوراهاي بخش و روستاهاي شهرستان : آقاي محمدرضا سميع قهفرخي با 12 رأي موافق (اکثريت مطلق آراء )
🔳عضويت در هيات حل اختلاف و رسيدگي به شکايات شوراهاي بخش و روستاهاي شهرستان : آقاي حميد صالحي هفشجاني با 11 رأي موافق (اکثريت مطلق آراء )
🔳عضويت در هيات تطبيق بخش مرکزي : آقاي فرشاد چراغپور احمد محمودي با 13 رأي موافق (اکثريت مطلق آراء )
🔳عضويت در هيات تطبيق بخش فرخشهر : آقاي داوود شريفي خيرآبادي با 11 رأي موافق (اکثريت مطلق آراء )
(نکته : به اتفاق آراي اعضاي حاضر در جلسه آقاي محمدرضا سميع قهفرخي به عنوان نماينده جايگزين براي بررسي مصوبات روستاي خيرآباد در هيات تطبيق بخش فرخشهر معرفي شدند )
🔳عضويت در هيئت تطبيق بخش لاران : آقاي علي خلجي پيربلوطي با 7 رأي موافق (اکثريت مطلق آراء )
 
در پايان، جلسه راس ساعت ۱۳:۰۰ با ذکر صلوات حاضرين به اتمام رسيد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08