فرمانداری شهرستان شهرکرد

جلسه بررسي و تصميم گيري در خصوص نحوه عملکرد عمليات اجرايي محور تپه نورالشهداء

کد خبر: 156518 تاریخ انتشار: 1400/06/16 12:32:53
نمایش: 386
اخبار
 






به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد جلسه بررسي و تصميم گيري در خصوص نحوه عملکرد عمليات اجرايي محور تپه نورالشهداء شهرکرد به رياست فرماندار شهرستان در فرمانداري شهرکرد برگزار شد.
عبدالعلي ارژنگ در اين جلسه گفت : بهسازي و تعويض محور تپه نورالشهدا شهرکرد با مشارکت اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان، اداره کل راه و شهرسازي استان، شرکت توزيع نيروي برق استان، شهرداري شهرکرد و ساير دستگاه ها شروع مي گردد .
وي بيان نمود : با توجه به اهميت محور و همچنين حادثه ‌خيز بودن اين محور، موضوع در دستور کار شوراي ترافيک شهرستان قرار گرفته است که با برگزاري جلسات هم‌انديشي  و بررسي ظرفيت موجود دستگاه هاي اجرايي تصميم به اجراي پروژه گرفته شد.
فرماندار شهرستان شهرکرد افزود : بر اساس توافقات صورت گرفته مقرر گرديد که سرپرستي پروژه برعهده اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان باشد و ماشين آلات در اختيار شهرداري شهرکرد، اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان و مديريت بحران؛ عمليات خاکبرداري پروژه را انجام داده و پس از آن احداث ميادين، جدول بندي ها، نصب تابلو و علائم توسط شهرداري شهرکرد انجام و همچنين اجراي روکش آسفالت محور با مشارکت شهرداري شهرکرد و اداره کل راه و شهرسازي استان صورت پذيرفت و نيز روشنايي محور توسط شرکت توزيع نيروي برق استان انجام گيرد .

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08