فرمانداری شهرستان شهرکرد

​پيام فرماندار شهرستان شهرکرد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

کد خبر: 156587 تاریخ انتشار: 1400/06/30 12:58:36
نمایش: 558
اخبار
فرماندار شهرستان شهرکرد با صدور پيامي آغاز دفاع مقدس را به جانبازان، ايثارگران، آزادگان، خانواده معظم شهداء و عموم مردم هميشه در صحنه و شهيد پرور اين شهرستان تبريک گفت .
 









به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرکرد، متن پيام عبدالعالي ارژنگ بدين شرح است :
 
"بسم الله الرحمن الرحيم"
 
هفته دفاع مقدس يادآور روزهاي حماسه، رشادت، ايثار و از خود گذشتگي غيور مردان و شير زناني است که در لبيک به فرمان امام (ره) در دفاع از کيان نظام مقدس جمهوري اسلامي جانفشاني نموده و حماسه هاي ماندگاري را به برگ هاي زرين اين آب و خاک افزودند، همان هايي که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پايداري و مجاهدت‌هاي آن‌هاست.
هشت سال دفاع مقدس به تاسي از نهضت سرخ عاشورا ماندگارترين پيام‌ها را به ارمغان آورد، اوج تجلي مبارزه با زياده‌خواهي دشمنان را به نمايش گذاشت و پاسخ دندان‌شکن به بدخواهان نظام و انقلاب داد.
امروز نيز با ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و پاسداشت ياد شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران عزيز، بايد همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مقتدرانه در مسير توسعه و سربلندي کشور عزيزمان در عرصه هاي مختلف گام برداريم.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر، فرا رسيدن هفته دفاع مقدس را که نمودار مجموعه اي از برجسته ترين افتخارات ملت ايران در دفاع از مرزهاي ميهن اسلامي و جانفشاني دلاورانه در پاي پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقية ا... الاعظم (عج)، مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) و ملت شهيد پرور ايران اسلامي به خصوص مردم شريف شهرستان شهرکرد تبريک عرض نموده و از حماسه آفريني جانبازان، آزادگان، ايثارگران و صبر و استقامت بي مثال خانواده محترم آنان و به ويژه خانواده معظم شهداء تقدير و تشکر مي نمايم و از خداوند متعال توفيق پاسداري از خون شهدا و رهروي راه آن عزيزان را براي همگان مسئلت دارم.
 
عبدالعلي ارژنگ
فرماندار شهرستان شهرکرد

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08