فرمانداری شهرستان شهرکرد

​پيام تبريک فرماندار و رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان، به مناسبت آغاز سال تحصيلي و بازگشايي مدارس

کد خبر: 156617 تاریخ انتشار: 1400/07/04
نمایش: 383
اخبار
فرماندار شهرستان شهرکرد در پيامي آغاز سال تحصيلي جديد و آغاز بهار دانش و بازگشــايي مدارس را به دانش آموزان، دانشجويان، معلمان و اساتيد تبريک گفت.







 
 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد؛ عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد طي پيامي به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد،  بازگشايي مدارس و آغاز بهار دانش را تبريک گفت.
 
متن پيام بدين شرح است :
 
             "بسـمه تعـالي"
 
بهار تعليم و تربيت، تجلي حرکتي پرشتاب براي فتح قله هاي معرفت و کرامت انساني است تا پيرايه هاي جهل، ناداني و بي سوادي را از پيکره جامعه بشري بزدايند و انسانها در مسير حيات بخش آگاهي قرار گيرند.
بازگشايي مدارس امسال با تاکيد بر اينکه در کليه موضوعات مربوط به بازگشايي مدارس، برگزاري آزمون ها الزامات پروتکل هاي بهداشتي ستاد مقابله با کرونا بايد بطور کاملا جدي اجرايي شود و مديران مدارس با اولويت استفاده از مربيان پرورشي و بهداشتي، بايد تمامي الزمات بهداشتي را در مدارس رعايت کنند تا سلامت دانش آموزان، اولياء و معلمان و کادر آموزشي به مخاطره نيفتد. حفظ سلامتي تمامي مردم و دانش آموزان اولويت اصلي ما و مسئولان مي باشد و در اين شرايط برنامه محوري و آمادگي بر اساس شرايط مختلف براي بازگشايي مدارس ضرورتي انکار ناپذير در راستاي پيشگيري از شيوع ويروس کرونا در مدارس ميباشد.
اينجانب آغاز مهر ماه و بازگشايي مدارس و دانشگاهها را به همه رهپويان و پويندگان عرصه علم و دانش، دانش آموزان و دانشجويان عزيز و معلمان و اساتيد فرهيخته شهرستان شهرکرد تبريک و تهنيت عرض مي نمايم و تقارن اين ايام با هفته بزرگداشت دفاع مقدس که خود مکتب اصيلي از درس هاي الهي و انساني و گنجينه اي گرانبها در تعالي روحيه ايثار و شهادت و از جان گذشتگي و بازگشت به آموزه هاي عقيدتي و ديني بود را گرامي مي داريم و از خداوند منان سال تحصيلي پر خير و برکت و پر از موفقيتي را براي همگان مسئلت دارم .
 

عبدالعلي ارژنگ
فرماندار و رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08