فرمانداری شهرستان شهرکرد

پيام تبريک فرماندار شهرستان شهرکرد به مناسبت گراميداشت هفته نيروي انتظامي

کد خبر: 156694 تاریخ انتشار: 1400/07/17 11:05:45
نمایش: 710
اخبار
فرماندار شهرستان شهرکرد با صدور پيامي هفته نيروي انتظامي را به حافظان نظم و امنيت شهرستان تبريک گفت.
 








به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، عبدالعلي ارژنگ در پيامي ضمن گراميداشت فرا رسيدن ماه ربيع الاول و ايام با سعادت ميلاد آخرين پيام آور الهي پيامبر رحمت، حضرت محمد مصطفي(ص) هفته نيروي انتظامي را به سبزقامتان عرصه نظم و امنيت کشور تبريک گفت.
متن پيام فرماندار به اين شرح است؛
 
« بسم الله الرحمن الرحيم »
 
نام نيروي انتظامي در تاريخ انقلاب ‌اسلامي با شجاعت، دلاوري و ايثارگري غيورمرداني عجين است که با توکل به خداوند متعال و در راستاي تحقق اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي و برقراري امنيت و آسايش مردم با تلاش و کوشش خستگي‌ناپذير گام برداشته‌اند.
نيروي انتظامي که اقتدار، عزت، اخلاق مداري و همراهي با مردم را سرلوحه کارهاي خود قرار داده است امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوري اسلامي ايران با بهره مندي از ظرفيت بالاي سبز قامتان جان بر کف و هميشه هوشيار، نقش بارزي در برقراري نظم، آرامش و امنيت در شهرها، روستاها و مرزهاي کشور ايفا مي نمايد.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي جان برکف عرصه نظم و امنيت، فرا رسيدن هفته نيروي انتظامي را به همه فرماندهان و کارکنان و سربازان غيور نيروي انتظامي در رده هاي مختلف شهرستان شهرکرد و خانوادهاي ايشان تبريک عرض نموده و با تقدير و تشکر از زحمات بي شائبه اين نيروهاي غيور، توفيقات روز افزون همه عزيزان را در راه انجام وظايف و رسالت هاي محوله، از درگاه ايزد منان مسالت دارم.
 
 
عبدالعلي ارژنگ
فرماندار شهرستان شهرکرد

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08