فرمانداری شهرستان شهرکرد

جلسه کارگروه فرهنگي و اجتماعي، سلامت و امنيت غذايي و زنان و خانواده شهرستان

کد خبر: 156712 تاریخ انتشار: 1400/07/19 10:20:56
نمایش: 448
اخبار
​دومين جلسه کارگروه فرهنگي و اجتماعي، سلامت و امنيت غذايي و زنان و خانواده شهرستان شهرکرد در فرمانداري برگزار شد
 







به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد دومين جلسه کارگروه فرهنگي و اجتماعي، سلامت و امنيت غذايي و زنان و خانواده شهرستان شهرکرد به رياست ابراهيم بختياري فر معاون سياسي اجتماعي فرماندار و با حضور اعضاي کارگروه به منظور بررسي وضعيت آسيب هاي حوزه دانش آموزي و تاثير کرونا بر گسترش اين آسيب ها، بازگشايي مدارس و ضرورت ها و نتايج آن در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد.
 
معاون سياسي، اجتماعي فرماندار در اين جلسه گفت : کارگروه اجتماعي و فرهنگي مهم ترين کارگروهي است که مي تواند با تشکيل گروه هاي مختلف به بررسي و ارائه راهکارهاي برون رفت از آسيب هاي اجتماعي و حل مسائل فرهنگي، اجتماعي و معضلات خانواده ها بپردازد .
وي با بيان اينکه فرهنگسازي ،آموزش مهارت زندگي سالم و نشاط اجتماعي يکي از الويت هاي اين کارگروه است افزود : ايجاد فرهنگ زندگي سالم و داشتن نشاط اجتماعي در خانواده ها نيازمند اهتمام جدي دستگاه هاي اجرايي است و تصميم گيري، برنامه ريزي، هدايت، هماهنگي و نظارت بر نحوه فعاليت ها را از مهمترين وظايف کارگروه فرهنگي اجتماعي شهرستان است .
در پايان آسيب هايي چون تمايل دانش آموزان به انزوا، گسترش پرخاشگري و اضطراب، ضعف در يادگيري و ..... در بين دانش آموزان توسط کارشناسان مربوطه آموزش و پرورش شهرستان مطرح گرديد و با توجه به ضرورت بازگشايي مدارس به مقدمات اين بازگشايي از جمله رفع نقايص بهداشتي مدارس، ايجاد تهويه مناسب کلاس ها، رعايت حد نصاب دانش آموزان براي حضور در کلاس و واکسيناسيون اکثريت افراد جامعه بخصوص دانش آموزان و خانواده هاي آنها از جمله مصوبات اين جلسه بود که در دستور کار کارگروه قرار گرفت .
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08