فرمانداری شهرستان شهرکرد

پيام فرماندار شهرستان شهرکرد به مناسبت 13 آبان، روز ملي مبارزه با استکبار جهاني

کد خبر: 156833 تاریخ انتشار: 1400/08/12
نمایش: 454
اخبار
فرماندار شهرستان شهرکرد 13 آبان ماه ( روز ملي مبارزه با استکبار جهاني ) را تبريک گفت

 

 






 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرکرد، عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد به مناسبت فرارسيدن 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهاني طي پيامي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي دانش آموز، اين روز تاريخ ساز را به دانش آموزان عزيز و مردم شريف شهرستان تبريک گفت.

متن اين پيام به شرح زير است :
بسم الله الرحمن الرحيم
 
يوم الله 13 آبان روزملي مبارزه با استکبار جهاني؛ روز تسخير لانه جاسوسي، سالروز تبعيد حضرت امام خميني(ره) و روز دانش‌آموز از حماسه‌هاي بزرگ ملت ايران در تاريخ درخشان انقلاب اسلامي است. 
روز تجلي ارزش‌ها و صدور پيام انقلاب اسلامي به مظلومان و ستمديدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زياده خواهي و بي عدالتي‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهيم و قدرشناس ايران اسلامي در محکوميت توطئه هاي شوم استکبار جهاني است و اين روز به عنوان برگ زريني در تاريخ مجاهدت هاي ملت غيور ايران به ثبت رسيده است.

 دشمنان ايران اسلامي به ويژه آمريکا هيچگاه از تلاش هاي خود براي ضربه زدن به ايران اسلامي دست برنداشته، ليکن خوشبختانه امروز شاهديم همه مردم با هر سليقه سياسي يک دل و يک صدا خواهان ايستادگي در مقابل زياده خواهي آمريکا در منطقه هستند و سياستهاي نا آگاهانه آمريکا عليه ايران موجب وحدت بيشتر ملت، دولت و نظام گرديده است.
 
اينجانب با گرامي داشت ياد و خاطره شهداي دانش آموز، روز مبارزه با استکبار جهاني و روز دانش آموز و تسخير لانه جاسوسي آمريکا را به عموم دانش آموزان و مردم شهيدپرور شهرستان شهرکرد تبريک عرض مي نمايم.
اميد است با استعانت از الطاف الهي و تحت توجهات حضرت وليعصر (عج) و تحت رهبري مقام عظماي ولايت در آينده اي نزديک شاهد سرنگوني تمامي مستکبران جهان و رهايي مظلومان باشيم.
عبدالعلي ارژنگ
فرماندار شهرستان شهرکرد

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08