فرمانداری شهرستان شهرکرد

برگزاري جلسه هماهنگي استقبال از خانواده شهيد شناسايي شده

کد خبر: 156910 تاریخ انتشار: 1400/08/23
نمایش: 489
اخبار
جلسه هماهنگي استقبال از خانواده شهيد گمنام شناسايي شده، در فرمانداري شهرستان شهرکرد برگزار شد










به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، جلسه هماهنگي و برنامه ريزي استقبال از خانواده شهيد گمنام تازه شناسايي شده به رياست فرماندار و با حضور امام‌ جمعه، بخشدار، شهردار و اعضاي شوراي شهر سورشجان، مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان، معاون سياسي و اجتماعي و معاون عمراني فرماندار و مديران ادارات شهرستان در فرمانداري شهرکرد برگزار شد.
 فرماندار شهرستان شهرکرد هدف از تشکيل اين جلسه را برنامه ريزي جهت استقبال از خانواده شهيد گمنام تدفين شده در شهر سورشجان دانست و گفت : پيکر اين شهيد عزيز در شهر سورشجان به عنوان شهيد گمنام  به خاک سپرده شده بود و اکنون پس از گذشت سال ها پيکر مطهرش از طريق DNA شناسايي شده است و شهرستان شهرکرد و شهر سورشجان ميزبان خانواده اين شهيد گرانقدر خواهند بود.
 وي با اشاره به عظمت و جايگاه شهداء و وظيفه مسئولين و مردم نسبت به آنان گفت : ادامه راه شهداء و تأمل در خواسته هاي آنان و اينکه چرا جان خود را بر سر اين راه فدا کرده اند، امروز وظيفه همه ما است و شهيد متعلق به يک خانواده نيست بلکه متعلق به کشور است و بر اساس وظيفه ذاتي بايد همه در برگزاري اين مراسم اهتمام جدي داشته باشيم.
 ارژنگ با بيان اينکه شهداي خوشنام (گمنام) سند مظلوميت مردم و نظام اسلامي هستند، گفت : وجود مزار مطهر شهداي گمنام در شهر‌هاي ايران زمينه خوبي براي نوجوانان و جوانان است که با اين سرمايه‌هاي معنوي آشنا شوند.
 فرماندار شهرستان شهرکرد در پايان گفت : اطلاعات تکميلي در خصوص اين شهيد والا مقام و همچين زمان و مکان دقيق مراسم استقبال از خانواده ارزشمند اين شهيد در شهرستان در جلسات آتي اعلام و برنامه ريزي خواهد شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08