فرمانداری شهرستان شهرکرد

پيام تبريک فرماندار شهرستان شهرکرد به مناسبت ميلاد حضرت زينب (س) و روز پرستار

کد خبر: 157069 تاریخ انتشار: 1400/09/17 12:06:38
نمایش: 542
اخبار
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد ؛ عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد فرارسيدن سالروز ولادت حضرت زينب(س) و روز پرستار، را به جامعه پرستاري و زحمت کشان حوزه سلامت اين شهرستان تبريک گفت. ‎
 







متن پيام به اين شرح است :
« بسمه تعالي »

پنجم جمادي الاولي سالروز ولادت باسعادت عقيله بني هاشم، پرچمدار نهضت ابا عبدالله الحسين (ع) حضرت زينب کبري (س) به نام روز پرستار نامگذاري شده است.
بزرگ پرستاري که پس از تحمل مصيبت هاي بزرگ يک تنه بار سنگين پرچم پرافتخار ولايت را بر دوش گرفت و با صبر و بردباري و اقتدار و شهامتي که تاريخ نظير آن را به خود نديده توانست رسالت مهم پرستاري از نهضت عظيم و جاودان عاشورا و انتقال پيام آن به نسل ها و عصرهاي بعدي را با موفقيت و سربلندي به سرانجام برساند.
تلفيق زيباي محبت، همکاري، مهر و همراهي نمادهاي برجسته مردان و زناني است که با جامه سپيد بر بالين بيماران و براي التيام درد همنوعان خود همت مي گمارند و لحظات سخت و پر تنش کار را صبورانه تحمل مي کنند.
پرستاري نه يک تخصص و نه يک شغل، بلکه هنري است متعالي، که در آن هنرمند آلام بيمار را مرهم مي نهد و زخم هاي جسم و روح بيمار را التيام مي بخشد.
اينجانب ضمن تبريک ميلاد با سعادت الگوي صبر و عشق و ايثار، حضرت زينب (س) به محضر تمامي پرستاران پرتلاش، بدينوسيله مراتب تقدير و تشکر خود را از زحمات و تلاش هاي ارزنده اين قشر شريف در شهرستان شهرکرد ، ابراز داشته و توفيق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را ازدرگاه خداوند متعال مسالت دارم.
 
عبدالعلي ارژنگ
فرماندار شهرستان شهرکرد

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08