فرمانداری شهرستان شهرکرد

برگزاري هفتمين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد با محوريت بزرگداشت هفته سوادآموزي

کد خبر: 167243 تاریخ انتشار: 1400/09/28
نمایش: 373
اخبار
هفتمين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد با محوريت بزرگداشت هفته سوادآموزي برگزار شد.

 





به گزارش روابط عمومي مديريت آموزش و پرورش  ناحيه دو شهرستان  شهرکرد؛ هفتمين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد به رياست معاون فرماندار و ساير اعضاء در محل فرمانداري شهرستان شهرکرد برگزار گرديد.
در اين جلسه " مسعود گل محمدي" مدير آموزش و پرورش ناحيه دو شهرستان شهرکرد و دبير جلسه ضمن عرض خيرمقدم به اعضاء  اظهار داشت: سوادآموزي موتور اصلي توسعه انساني است که راه را براي استقلال، آموختن مهارتها، بيان فرهنگي و مشارکت کامل در جامعه هموار ميسازد.
وي افزود: بي شک سواد آموزي تنها وظيفه يک دستگاه و يا نهاد خاص نمي تواند باشد بلکه با توجه به فرامين رهبر معظم انقلاب بايد براي حضور بي سوادان در برنامه هاي آموزشي فرهنگ سازي شود و اين تکليف متوجه همه آحاد مردم و مسئولان دستگاه هاي اجرايي مختلف استان است.
مدير آموزش و پرورش ناحيه دو شهرستان شهرکرد؛ در پايان در راستاي  دستاوردهاي سوادآموزي در چهل و دو سال اخير، همکاري و همراهي مرکزصدا و سيماي استان، تبليغات به صورت کلي در قالب کليپ، تجهيز کتابخانه و ... از همه مسولان و ارگانها انتظار کمک داشت.
در پايان"بختياري فر" معاون فرماندار شهرستان شهرکرد  ضمن  بررسي مصوبات، (شناسايي و جذب بيسوادان؛ بحث و بررسي  افت تحصيلي بيسوادان؛ غبارروبي گلزار شهدا با هماهنگي شهرداري، بنياد شهيد و ... ؛ نصب بنر در محل اقامه نماز جمعه شهرستان؛ ايراد سخنراني توسط امام جمعه پيرامون اهميت سوادآموزي؛  بازديد مسولان آموزش و پرورش شهرستان از کلاسهاي سوادآموزي؛ و صدور تقديرنامه براي اعضاي فعال)؛ و گراميداشت  هفته نهضت سوادآموزي و عرض تبريک صميمانه به تمامي سوادآموزان، آموزش دهندگان عزيز و همکاران و تلاشگران خستگي ناپذير حوزه سوادآموزي از زحمات و تلاشهاي کليه اين عزيزان سپاسگزاري نموده، اميدوارم بتوانيم با تدبير و همدلي همه دلسوزان عرصه تعليم و تربيت، در راستاي ارتقاي شاخص باسوادي شهرستان پيشگام بوده و با يک برنامه ريزي منسجم و يک برنامه ميان مدت شاهد برگزاري جشن پايان بيسوادي باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08