فرمانداری شهرستان شهرکرد

"جلوگيري از قطع انشعابات با رعايت الگوي مصرف"

کد خبر: 167503 تاریخ انتشار: 1400/12/04 11:55:44
نمایش: 279
اخبار
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد:جلسه برنامه ريزي و هماهنگي در خصوص پيشگيري از قطع انشعابات مدارس شهرستان شهرکرد به رياست عبدالعلي ارژنگ در فرمانداري شهرستان برگزار گرديد.
در اين جلسه فرماندار شهرستان شهرکرد تاکيد نمود:انشعابات  مدارس(آب،برق وگاز) نبايد قطع شود ،همچنين مديران مدارس و آموزش و پرورش بايد به گونه اي برنامه ريزي نمايند،که الگوي مصرف در مدارس رعايت شود،تا از معافيت هاي قانوني بهره مند گردند،لذا در صورت عدم رعايت الگوي مصرف،بايد نسبت به پرداخت قبوض صادره اقدام و از انباشت بدهي جلوگيري شود.
عبدالعلي ارژنگ،يکي از دلايل عدم رعايت الگوي مصرف ،بويژه در زمينه آب شرب را شکستگي و فرسودگي شبکه داخلي برخي از مدارس دانست،که اين موضوع باعث هدر رفت بسيار زياد آب مي شود.
در اين جلسه مقرر گرديد:ادارات آموزش و پرورش شهرستان در اسرع وقت ،طي جلسه اي با حضور مديران دستگاه هاي خدمات رسان،روساي مدارس نسبت به نکات لازم و ضروري توجيه شوند،همچنين با مشارکت اداره کل نوسازي مدارس ،اداره آب وفاضلاب شهرستان و ادارات آموزش و پرورش نواحي شهرستان،شکستگي هاي موجود در شبکه آب مدارس شناسايي و نسبت به اصلاح اقدام شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08