فرمانداری شهرستان شهرکرد

پيام فرماندار شهرستان شهرکرد به مناسبت هفته کرامت

کد خبر: 178128 تاریخ انتشار: 1401/03/10 13:50:58
نمایش: 299
اخبار
به نام خدا
"نِعمَ الوَلَدُ البَنَاتُ مُلَطِّفَاتٌ مُجَهِّزَاتٌ مُؤمِنَاتٌ مُبَارَکاتٌ مُفَلَّيَاتٌ"
دختران چه فرزندان خوبى هستند؛ با لطافت و مهربان، آماده به خدمت‏ رسانى، يار و غمخوار (اعضاى خانواده)، با برکت و پاکيزه کننده (در خانواده براى پدر و مادر)
دهه اول ذي القعده ، ايام مبارک و پر برکتي است که در آن به واسطه ميلاد انوار الهي ، عرش ،شکوفه باران و فضا آکنده از عطر حضور ملائک مقربي است که زانوي ادب بر زمين نهاده اند ،که اين ايام معنوي، به نام دهه کرامت مزين گرديده است.
 دهه کرامت،پر برکت گرديده است با ميلاد فرخنده شفيعه قيامت و بانوي کريمه اهل بيت (ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) است و پايان اين دهه مکرم، روزطلوع هشتمين آفتاب امامت و ولايت، حضرت علي بن موسي الرضا(ع) که در اين ايام، همواره عطر شميم رضوي و فاطمي در جهان مي پيچد.
اين ايام فرصتي براي، تأسي ،الگوپذيري وترويج سيره و فرهنگ اهل بيت(ع) وتکريم مقام ولايت براي تمامي رهروان خاندان عصمت و طهارت.
اينجانب فرا رسيدن ايام ولادت باسعادت کريمه اهل بيت حضرت معصومه سلام الله عليها،حضرت علي بن موسي الرضا عليه السلام و آغاز دهه کرامت را به همه شيفتگان اهل بيت(ع) خصوصا مردم شريف شهرستان شهرکرد تبريک و تهنيت عرض نموده و همواره براي ايشان از خداوند متعال توفيق روز افزون را خواستارم.
عبدالعلي ارژنگ
فرماندار شهرستان شهرکرد


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08