فرمانداری شهرستان شهرکرد

پيام فرماندار شهرستان شهرکرد به مناسبت سالروز رحلت امام خميني(ره) وقيام خونين 15 خرداد

کد خبر: 178142 تاریخ انتشار: 1401/03/12
نمایش: 280
اخبار
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد:عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد،

در پيامي فرا رسيدن سالروز ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني (ره) و قيام ۱۵ خرداد را تسليت گفت.

متن کامل اين پيام به شرح زير است:
 

باسمه تعالي

اين انقلاب ، بي نام خميني (ره ) در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست . (مقام معظم رهبري)

چهاردهم خرداد ماه سالروز ارتحال ملکوتي و جانسوز حضرت امام خميني (ره) بنيانگذارکبير انقلاب اسلامي و امام مستضعفان وستمديدگان جهان،همواره يادآور سوزي جانگداز در سينه تمامي پيروان راستين مکتب ايمان،استقامت،رشادت و شهادت ميباشد.
روز وداع ملت ايران با مقتدايي مقتدر،با ايمان،آزاده و وارسته از دنيا و روز وصال عاشقي دلباخته به يگانه معبود.
روز رحلت بزرگمردي که با رهبري،درايت و شجاعت توانست ملتي را رهبري کند و نسلي را پرورش دهد، که همواره با ايمان و شجاعت، در برابر تمام سپاه کفر و سياهي لشکر آراسته اند.
 اکنون ارتحال ملکوتي رهبر و امام عزيزمان را به سوگ مي نشينيم  در حالي که با لطف خداوندي، رهبري فرزانه،ازجنس مردم و درس آموخته مکتب امام خميني (ره) سکان هدايت و رهبري ملت آزاده ايران و مسلمانان جهان اسلام را عهده دار است، و در پرتو عنايات حضرت ولي عصر(عج) به منزلگاه سعادت هدايت مي نمايد .

اينجانب ضمن تسليت به مناسبتچهاردهم خرداد، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خميني(ره)، بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و شهادت ياران با وفايش در فاجعه قيام خونين 15خرداد 1342 به تمامي ملت شريف ايران خصوصا مردم شهيدپور ومومن شهرستان شهرکرد،از خداوند متعال خواستارم ،که همواره سعادت، پاسداري از آرمان هاي ناب اسلام محمدي و خون پاک شهدا،  تحت لواي فرامين مقام معظم رهبري ، در راه اعتلاي اين نظام مقدس و سرافرازي ايران اسلامي را به اينجانب وتمامي خدمتگزاران نظام ، بيش از پيش عنايت فرمايد.

عبدالعلي ارژنگ
فرماندار شهرستان شهرکرد


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08