فرمانداری شهرستان شهرکرد

"تشکيل ستاد پيگيري مصوبات سفر رييس جمهور در شهرستان شهرکرد"

کد خبر: 178349 تاریخ انتشار: 1401/04/12
نمایش: 234
اخبار
"تشکيل ستاد پيگيري مصوبات سفر رييس جمهور در شهرستان شهرکرد"
جلسه  پيگيري مصوبات سفر رييس جمهور در شهرستان شهرکرد با حضور احمد راستينه نماينده مردم شريف شهرستان هاي شهرکرد ،بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي در فرمانداري شهرستان شهرکرد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد، عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد، در اين جلسه در خصوص مصوبات سفر رياست جمهور به استان چهارمحال و بختياري و شهرستان شهرکرد ، با بيان اينکه سفر رييس جمهور محترم به استان چهارمحال و بختياري ، بسترهاي لازم براي سرعت بخشيدن به روند توسعه مرکز استان را فراهم کرده است،  از تصويب ۵۸ پروژه با اعتباري قريب به ۹۹۵ ميليارد تومان علاوه بر اعتبارات ملي خبر داد و گفت  از برکات سفر رياست محترم جمهور براي شهرستان شهرکرد بود که اين ۵۸  پروژه مهم در حوزه بهداشت و درمان، راهسازي، ورزش، گردشگري، آب رساني، راه آهن ،بهسازي و... مي باشد ،که به توسعه زير ساخت هاي شهرستان مربوط مي شود و اجراي اين مصوبات  در اولويت قرار دارند.
احمد  راستينه  نماينده مردم شريف شهرستان هاي شهرکرد،بن وسامان در مجلس شوراي اسلامي در اين جلسه گفت در بيست و پنجمين سفر استاني رييس جمهورو هيات دولت براي حل مشکلات کشور به استان مان بوديم  که نشان از عزم و اراده دولت سيزدهم براي خدمت‌گزاري بي‌منت و پر اثر است  وي افزود : ۲۰۰ ميليارد تومان اعتبار جهت رفع مشکلات  منظريه پيش‌بيني شده است. که مي تواند  تحولي بزرگ از نظر عمراني در اين منطقه بوجود بياورد .

در ادامه فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به دخيل بودن دستگاه در اين پروژه‌ها تصريح کرد:  دستگاه‌هاي اجرايي تعهدات خود را با جديت و تا اجراي کامل مصوبات سفر پيگيري کنند تا شاهد رضايتمندي جامعه و خدمت رساني هرچه بيشتر به مردم باشيم.
 وي افزود: تمامي دستگاه ها با  پيگيري مصوبات سفر رياست محترم جمهور در فرمانداري ارتباط مستقيم  داشته و گزارشات ، چالش‌ها، موانع و مشکلات را مشخص و اعلام نمايند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08