فرمانداری شهرستان شهرکرد
همزمان با هفته دولت،

افتتاح و کلنگ‌زني ۸۱ پروژه در شهرستان شهرکرد

کد خبر: 178932 تاریخ انتشار: 1401/06/04 11:20:30
نمایش: 649
اخبار
فرماندار شهرکرد گفت: ۶۹ پروژه با اعتباري بالغ بر ۲۴۷ ميليارد تومان امروز افتتاح و به‌بهربرداري رسيد، همچنين ۱۲ پروژه کلنگ‌زني شد.
عبدالعلي ارژنگ چهارم شهريورماه در آيين افتتاحيه پروژه‌هاي قابل افتتاح و کلنگ‌زني شهرستان شهرکرد به‌مناسبت هفته دولت با اشاره به اينکه ۶۹ پروژه با اعتباري بالغ بر ۲۴۷ ميليارد تومان امروز افتتاح و به‌بهربرداري رسيد، اظهار کرد: اين پروژه‌ها توسط ۱۹ دستگاه اجرايي تکميل و به بهره‌برداري رسيده است.


فرماندار شهرکرد افزود: پروژه‌هاي قابل افتتاح و بهره‌برداري در اين شهرستان در حوزه صنعت، دامپروري، زيرساخت، دامپروري، مسکوني، ورزشي، فرهنگي، فضاي اداري و گردشگري بود و براي ۳۰۹ نفر اشتغالزايي کرده است.


وي بيان کرد: همچنين در هفته دولت، ۱۲ پروژه با اعتباري بالغ بر ۱۱ ميليارد تومان در چهار کاربري و توسط ۶ دستگاه اجرايي کلنگ‌زني خواهد شد.


ارژنگ در ادامه با اشاره به اينکه در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري بالغ بر ۹۹۵ ميليارد تومان اعتبار براي شهرستان شهرکرد مصوب شد، گفت: اين اعتبارات به ۵۸ طرح و پروژه اختصاص پيدا خواهد کرد و براي تعريف زيرپروژه‌ها چندين جلسه تشکيل شده است، ميزان اعتبارات اختصاص يافته به اين شهرستان در سفر، معادل ۱۰ برابر اعتبارات يکساله است.


فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: اعتبارات شهرستان شهرکرد در سال ۱۴۰۱ نسبت به اعتبارات ۱۴۰۰ با رشد ۳۳ درصدي روبرو است، در سفر وزير کشور به شهرکرد، ۲۰۰ ميليارد تومان اعتبار براي تکميل زيرساخت‌هاي شهرک منظريه و ۱۰۰ ميليارد تومان نيز براي اجراي تقاطع‌هاي همسطح در اين شهر اختصاص پيدا کرد.


وي در پايان در خصوص پروژه محور شهرکرد به شلمزار، يادآور شد: مقرر شده بود اين پروژه در هفته دولت سال‌جاري افتتاح شود، اما اين پروژه تکميل نشد، پروژه راه‌آهن مبارکه_ سفيددشت به شهرکرد نيز از پيشرفت خوبي برخوردار است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08