فرمانداری شهرستان شهرکرد

بررسي مشکلات دامداران

کد خبر: 179700 تاریخ انتشار: 1401/09/03 09:56:51
نمایش: 296
اخبار
جلسه بررسي مشکلات دامداران شهرستان شهرکرد به رياست عبدالعلي ارژنگ و با حضور ادارات ذيربط و نمايندگان دامداريها در فرمانداري شهرستان شهرکرد برگزار شد
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرکرد در اين جلسه فرماندار شهرستان شهرکرد پس از استماع گلايه هاي نمايندگان دامداران شهرستان با اشاره به کمبود نهاده ها ، کنسانتره ، خوراک دام و ...  به بيان خواسته هاي خود پرداختند
گراني نهاده و قيمت پايين شير، عدم پرداخت معوقاتشان در مقابل فروش شير، کنسانتره و کمبود نهاده و خوراک دام و عدم تخصيص به موقع نهاده شدند از مهمترين مشکلات و خواسته هاي دامداران بود که در اين جلسه مطرح شد.
فرماندار شهرستان شهرکرد ضمن تشکر از تلاش و همت والاي دامداران شهرستان در توليد شير و ساير فرآورده هاي دامي گفت: با توجه به وضعيت اقتصادي مشکلات موجود در کشور در اين برهه مي طلبد با اتحاد و همدلي و صبر و شکيبايي تنگناها و مشکلات را مرتفع و پشت سر بگذاريم.

 وي گفت  در راستاي حمايت از دامداران، اتحاديه دامداران ظرف مدت يکماه بايد نسبت به تصفيه حساب بدهي هايي که به  دامداران در راستاي خريد شير را دارد اقدام نمايد و بدهي خور را  تصفيه کند وبا توجه به اينکه از سال گذشته سهميه نهاده هاي دامي به دامداران تحويل نگرديده نسبت به تامين نهادهاي دامي جهت اين عزيزان اقدام  تا دغدغه دامداران هر چه زودتر حل شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08