فرمانداری شهرستان شهرکرد

"فرماندار شهرکرد:توسعه شهري اولويت منطقه غرب شهرکرد است."

کد خبر: 179793 تاریخ انتشار: 1401/09/13 13:03:14
نمایش: 408
اخبار
"فرماندار شهرکرد:توسعه شهري اولويت منطقه غرب شهرکرد است."
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد،جلسه بررسي اختلاف محدوده مرتبط با پلاک 62 اصلي قريه اشکفتک در طرح تفصيلي وجامع شهرکرد وبررسي مشکلات آرامستان منطقه غرب،به رياست فرماندار شهرستان و حضور شهردار شهرکرد،رئيس شوراي اسلامي شهرکرد،نمايندگاني از اهالي منطقه و ادارات متولي در محل فرمانداري شهرستان شهرکرد برگزار گرديد.
در اين جلسه ارژنگ گفت:پيرو مراجعات عديده مردمي به فرمانداري و در راستاي توسعه شهري در منطقه غرب شهرکرد اين جلسه برگزار گرديد و بيان داشت:عليرغم ارائه خدمات ويژه در منطقه غرب شهرکرد توسط نظام مقدس جمهوري اسلامي تا کنون،با بررسي گلايه مردم از مسئولين مشخص مي گردد،هنوز در اين منطقه کاستي هاي زيادي وجود دارد و بايد نقيصه هاي موجود را  به سرعت مرتفع نمود.
ارژنگ گفت:در راستاي ارتقاءاين منطقه،استقرار برخي از ادارات شهرستاني پيشنهاد گرديد که متاسفانه با انجام مکانيابي مشخص گرديد نه تنها در اين منطقه اراضي مناسب بعنوان خدمات عمومي موجود نيست حتي براي ارتقاء سرانه فضاي سبز منطقه هم زمين کافي نيست.
فرماندار شهرکرد ضمن تاکيد بر لزوم بررسي اختلاف محدوده بيان کرد اين بررسي بيشتر از اين که به نفع مالکين باشد،مورد نياز توسعه اين منطقه مي باشد،زيرا توسعه شهري درناحيه غرب شهرکرد رضايت مالکين و ساير اهالي را به دنبال دارد و تاکيد کرد بازنگري در طرح جامع شهرکرد بايد درکوتاهترين زمان صورت پذيرد.
در پايان جلسه و در خصوص مشکلات آرامستان غرب شهرکرد،مطرح گرديد که ظرفيت آرامستان تقريبا تکميل شده است  فرماندار گفت:بايد شوراي اسلامي شهر و شهرداري شهرکرد،نسبت به تعيين تکليف آرامستان ناحيه غرب شهرکرد اقدام نمايند و پس از انجام مقدمات کار ،نتيجه را به اطلاع عموم رسانند و نسبت به مديريت موضوعات اجتماعي اقدام نمايند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08