فرمانداری شهرستان شهرکرد

بازديد فرماندار از محور هاي شهرستان طي بارش برف شديدمواصلاتي

کد خبر: 180555 تاریخ انتشار: 1401/11/26
نمایش: 281
اخبار
ديد فرماندار از محورهاي مواصلاتي شهرستان در پي بارش برف،

در پي بارش شديدو کم سابقه برف در سطح شهرستان شهرکرد عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان  به منظور ارزيابي و بررسي اقدامات صورت گرفته در برف روبي و بازگشايي مسيرها و محورهاي مواصلاتي اصلي و فرعي شهر و روستاهاي شهرستان طي اين چند روز علاوه بر   بازديدهاي   مستمر  و شبانه روزي  از  سطح شهر شهرکرد از  محورهاي مواصلاتي شهرستان نيز به کرات  بازديد بعمل آورد.
در حاشيه اين بازديدها فرماندارشهرستان شهرکرد با حضور چندين باره  در محور برف گير مرغملک و سودجان از نزديک بر روند برف روبي اين محور نظارت کرد و ضمن عرض خداقوت به تمامي پرسنل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي گفت: پس از اعلام وضعيت قرمز  سازمان هواشناسي مبني بر بارش باران و برف در نقاط مختلف شهرستان، تمهيدات لازم براي سطح شهرستان  به ويژه بخش لاران به جهت هم مرزي با شهرستان کوهرنگ انديشيده شد .
وي ادامه داد با توجه به برف گير بودن اين محور در شهرستان کليه  اقدامات لازم  از ساعات اوليه بارش  آغاز شده است و همچنان تا پايان بارندگي ادامه دار مي باشد.
فرمانداربا اشاره به بارش سنگين برف  در محور مرغملک و سودجان که ارتفاع برف قبلي و جديد  نزديک يک متر و 60 سانتيمتر رسيده  اظهار کرد: اگر چه بارش شديد  برف کار  برف‌روبي در اين محور  را  با سختي چند برابر روبرو کرده است اما  به رغم کليه مشکلات از نظر کمبود ماشين آلات برفروبي و .... راهداران پرتلاش شهرستان  مشغول به کار هستند و  با تلاش بي‌وقفه راهداران عبور و مرور در محورهاي اصلي  جريان دارد  و محور هاي فرعي نيز در حال بازگشايي مي باشند

 


.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08