فرمانداری شهرستان شهرکرد

مراسم توديع و معارفه شهرستان شهرکرد

کد خبر: 190758 تاریخ انتشار: 1401/12/22 12:59:41
نمایش: 228
اخبار

مراسم توديع عبدالعلي ارژنگ فرماندار سابق و معارفه بهادرعبدالغني فرماندار جديد شهرستان شهرکرد صبح امروز با حضور محسن حسين ميرزايي معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استانداري، و جمعي از مسئولان در سالن جلسات شهيد جعفر زاده فرمانداري شهرستان شهرکرد برگزار شد.
درابتداي  اين جلسه عبدالعلي ارژنگ ضمن تبريک و آرزوي موفقيت براي فرماندار جديد،گزارشي از اقدامات صورت گرفته در شهرستان شهرکرد ارائه نمود.
در ادامه معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استانداري،ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداء و گراميداشت 20 اسفند سالروز بمباران شهرکرد گفت:سال 1401 سال خاصي بود که در آن اتفاقات خاصي رقم خورد،که به فضل الهي با تلاش جهادي و ميداني مديران شهرستان شهرکرد با امنيت مديريت شد و مردم شريف شهرستان و استان با هوشمندي وحضور با شعور در مراسماتي نظيرراهپيمايي هاي 13آبان و 22 بهمن ماه ثابت کردند که بر آن عهدي که بستيم هستيم، وبه مسئولان گفتند که ما هستيم و اينک شما بايد در ميدان خدمت به مردم ثابت قدم بمانيد.
ايشان در ادامه از لزوم مديريت جهادي و ميداني در دولت سيزدهم ياد کرد و گفت: شهرستان شهرکردهمواره به عنوان پيشاني استان نام برده مي شود و در اين شهرستان تلاس ها بايد بصورت ويژه باشد،ايشان ادامه داد:اگر مديران به قانون عمل کنند مردم راضي خواهند شد ويادمان باشد که هيچگاه قانون را تفسير به راي نکنيم.
در پايان سخنان، ايشان از فرماندار جديد خواست از نيروهاي،جوان،انقلابي،نخبه و عملگرا در شهرستان استفاده نمايد ودر انتخابات آتي مديران شهرستان بابرگزاري انتخابات سالم و بيطرفانه،به مردم ثابت کنند که راي ايشان به حق تاثير گذار است و اينگونه است که مردم به حول و قوه الهي با مشارکت بالا در انتخابات شرکت مي کنند.
در پايان جلسه بهادر عبدالغني ضمن تقدير از ساير مدعوين و زحمات مهندس ارژنگ درمدت زمان تصدي فرمانداري گفت: با قدرت ،پر انرژي و تلاش شبانه روزي آماده خدمت به مردم شريف شهرستان شهرکرد مي باشم و مواردي نظير:پيگيري عدالت در توزيع اعتبارات و امکانات در سطح شهرستان،تلاش در جهت جذب اعتبارا با توجه به پايان سال مالي،پيگيري برش اعتباري پروژه هاي مهم شهرستان،قائله قانون و قانونمداري،مديريت بحران،فرهنگ،اقتصاد،مسائل اجتماعي،اشتغال،دانش بنيان ،مردم داري وحضور در بين مردم،توجه به دهياري ها،شهرداري ها و بخشداري هاي شهرستان وبرگزاري انتخابات سالم و... را در دستور کار خود براي ارئه خدمات به مردم شريف شهرستان شهرکرد، بيان کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08