فرمانداری شهرستان شهرکرد

"بازديد فرماندار شهرستان شهرکرد از شهر سورشجان"

کد خبر: 190967 تاریخ انتشار: 1402/01/21 22:05:05
نمایش: 252
اخبار
"بازديد فرماندار شهرستان شهرکرد از شهر سورشجان"

 به گزارش روابط عمومي فرمانداري:مهندس عبدالغني فرماندار شهرستان شهرکرد،در بازديدي از شهر سورشجان به مشکلات و پتانسيل هاي اين شهر پرداخته شد.
در اين ديدار شهردار سورشجان به همراه اعضاء شوراي اسلامي اين شهر حضور داشتند که مسائل و مشکلات شهردر حين بازديد ميداني توسط شهردار و اعضاء شوراي اسلامي شهر سورشجان تشريح داده شد،و در پايان جلسه اي با حضور امام جمعه شهر سورشجان و ساير اعضاء در محل شهرداري سورشجان برگزار گرديد.
در اين ديدار فرماندار شهرکرد بر ضرورت رفع و يا حداقل کم خطر کردن نقطه حادثه خيز سه راه فتح آباد، ايجاد ميدان در سمت جنوبي شهر و ورودي شهرستان شهرکرد از سمت شهرستان فارسان، پيگيري اجراي فاضلاب شهر سورشجان، تکميل جاده دسترسي و محوطه سازي تپه  شهداء سورشجان، بررسي طرح گردشگري سورشجان،تکميل استخر شناي شهر سورشجان و ... تاکيد نمود.
ايشان گفت: با توجه به نزديک بودن مرکز بخش لاران به مرکز استان و شهرستان متاسفانه  توزيع اعتبارات تا کنون جوابگوي توسعه و پيشرفت بخش لاران نبوده است.
فرماندارشهرستان شهرکرد گفت: مردم بخش لاران مردمي انقلابي،ولايتمدار و محجوب مي باشند که تاکنون در تمامي عرصه ها حضور پرشور و انقلابي داشته اند و وظيفه ماست که در جهت توسعه بخش و ارتقاء کيفيت زندگي در اين بخش تلاش نمائيم.

عبدالغني در پايان بيان کرد: فرمانداري شهرستان،ضمن بررسي و اقدام در راستاي حل مشکلات بخش لاران و شهر سورشجان نسبت به پيگيري موارد در سطوح استاني و ملي اقدام مي نمايد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08