فرمانداری شهرستان شهرکرد

"توجه ويژه به مناطق محروم از اولويت هاست"

کد خبر: 190986 تاریخ انتشار: 1402/01/24 00:27:33
نمایش: 150
اخبار

   
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد: بهادر عبدالغني فرماندار شهرستان با اعضاء شورا و مسئولين کارگروه شوراي تحقق محله اسلامي در مهديه شهرکرد ديدار و گفتکو کرد.
در اين نشست دوستانه که با حضور اعضاء شوراي کارگروه مذکور و جمعي از اهالي مهديه صورت گرفت، اعضاء به بيان مشکلات محله در حوزه هاي اجتماعي،امنيتي،عمراني و زيرساختي پرداختند.
در ادامه امينيان معاون عمراني فرمانداري و ترابيان رئيس سازمان عمران و بازآفريني شهري شهرداري شهرکرد،گزارشي در خصوص اقدامات صورت گرفته درمحله مهديه ارائه نمودند.
در ادامه فرماندار شهرستان شهرکرد با ابراز خرسندي از دغدغه هاي اهالي منطقه بيان کرد، با عنايت به توجه ويژه دولت به مناطق محروم که از اولويت ها مي باشد، مديريت محلي مي تواند در دستيابي به اين مهم بسيار تاثير گذار گردد، در مديريت محلي که توسط مردم صورت مي گيرد،شناسايي و احصاء مشکلات توسط خود مردم صورت مي پذيرد و مسئولين موظف به حل مشکلات و ارائه راهکار ها مي باشند، که بحمدالله در اين منطقه مديريت محلي کاملا صورت گرفته است.
ايشان ضمن تشکر از مشارکت مردم در بررسي مسائل و مشکلات، دستور تکميل سريع پارک محله،پروژه بازآفريني شهري،تامين قير براي آسفالت محله و پيگيري ترميم اعتبارات را صادر و براي حل مسائل و مشکلات باقي مانده برگزاري جلسات بصورت ويژه و با حضور اعضاء شوراي محله اسلامي مهديه تاکيد نمود.
لازم به ذکر است محله مذکور با عنوان محله اسلامي با جمعيتي بالغ بر 2400 نفر و درناحيه غرب شهرکرد واقع گرديده است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08