فرمانداری شهرستان شهرکرد

"برگزاري کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان شهرکرد با حضور سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري"

کد خبر: 191461 تاریخ انتشار: 1402/03/07 11:51:15
نمایش: 369
اخبار
"برگزاري کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان شهرکرد با حضور سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري"
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد،جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان شهرکرد با حضور محمد کاظم منزوي،سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري و جمعي ازمديران کل و ساير اعضاء در فرمانداري برگزار گرديد.
در اين جلسه بهادر عبدالغني سرپرست فرمانداري شهرستان شهرکرد ضمن بيان :بررسي مسايل و مشکلات در پرداخت تسهيلات اشتغالزايي،آرد و نان وطرح هاي سرمايه گذاري از اولويت هايي است که بايد به نتيجه برسد.
در اين جلسه سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي گفت:ضمن لزوم همکاري ادارات متولي در مباحث اقتصادي و سرمايه گذاري با فرمانداري ها ،چرخه سرمايه گذاري و صدور مجوزات،بايد در تمامي مراحل قابل رصد باشد.ايشان در ادامه به جذب اعتبارات مربوط به تسهيلات اشتغالزايي به ادارات متولي تاکيد نمود.
در ادامه مدير کل تعاون کار و رفاه اجتماعي در جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان: ازتخصيص ۲۳ ميليارد تومان اعتبار تسهيلات مشاغل خانگي سهم شهرستان شهرکرد خبر داد.ايشان در ادامه گفت: آزادسازي ۹۰ ميليارد اعتبار تسهيلات اشتغال روستايي و عشايري براي صندوق کارآفريني اميد آزاد شده  و دستگاه هاي متولي سريعا طرح هاي مذکور را معرفي نمايند.
 ومدير کل ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري در جلسه  کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان گفت:آمادگي واگذاري عرصه هاي گردشگري و بناهاي قديمي و تاريخي به بخش خصوصي  در شهرستان شهرکرد را داريم.اين آمادگي در راستاي اشتغالزايي و رونق گردشگري مي باشد.
احمدي مدير کل منابع طبيعي و آبخيز داري استان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان شهرکرد بيان داشت: پارک آبخيز جهانبين با حوزه آبخيز ۹۰۰ هکتار در حوزه شهري هفشجان ضمن ايجاد فضاي مفرح و جذاب براي خانوارها به تغديه آبخوان دشت شهرکرد کمک فراواني ميکند و زمينه اکوتوريسم و گردشگري را در فازهاي آتي فراهم ميکند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08