فرمانداری شهرستان شهرکرد

برگزاري جلسه هماهنگي ستاد اربعين

کد خبر: 202024 تاریخ انتشار: 1402/05/29 06:37:26
نمایش: 219
اخبار

جلسه ستاد اربعين شهرستان شهرکرد به رياست بهادر عبدالغني فرماندار و با حضور اعضاء در سالن جلسات فرمانداري شهرکرد برگزارشد
بهادر عبدالغني فرماندار در اين جلسه با بيان  اينکه خدمت به زائر امام حسين (ع) توفيق ويژه‌اي است که توسط آن امام همام  به افراد خاص عنايت مي‌شود، اظهار داشت: اربعين فرصتي است تا عاشقان آن حضرت در مسير راهپيمايي اربعين قدم بگذارند و از آثار و برکات آن بهره‌مند شوند.
وي با بيان اينکه يکي از مسائلي که در بحث اربعين  اهميت دارد، مسئله حمل و نقل و است تاکيد کرد که برنامه ريزي لازم جهت تامين اتوبوس بعمل آيد .
فرماندار همچنين با اشاره به تهيه موارد لازم براي موکب داران گفت: اميدواريم برنامه ريزي مناسبي صورت گيرد تا امکاناتي که مورد نياز موکب داران است از همين جا براي آن‌ها ارسال شود.
وي همچنين با اشاره به مسئله سوخت عنوان کرد: برنامه ريزي مي‌شود تا سوخت مورد نياز براي خودروها و کاميون‌ها در نظر گرفته شود
درادامه  اين جلسه مقرر گرديد در روز 15 شهريور مراسم پياده روي حرم تا حرم به صورت نمادين  از امامزاده سيد محمد (ع) غرب شهرکرد شروع و تا امامزادگان حليمه و حکيمه (س) ادامه داشته باشد و در پايان مراسم سوگواري و قرائت زيارت اربعين در محل امامزادگان دومعصوم (س) شهرکرد با حضور عموم برگزار گردد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08