فرمانداری شهرستان شهرکرد

برگزاري مراسم پياده روي اربعين در شهرکرد

کد خبر: 212096 تاریخ انتشار: 1402/06/14 07:28:58
نمایش: 514
اخبار

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان شهرکرد،فرماندار شهرستان شهرکرد در جلسه ستاد اربعين شهرستان شهرکرد، بيان کرد: خدمت به زائر امام حسين (ع) توفيق ويژه‌اي است که توسط آن امام همام به افراد خاص عنايت مي‌شود.

بهادر عبدالغني گفت: اربعين فرصتي است تا عاشقان سيدالشهدا (ع) در مسير راهپيمايي اربعين قدم بگذارند و از آثار و برکات آن بهره‌مند شوند.

ايشان با بيان اينکه يکي از مسائلي که در بحث اربعين اهميت دارد، مسئله حمل و نقل و است که برنامه‌ريزي هاي لازم جهت تأمين اتوبوس به عمل آمده است.

عبدالغني با اشاره به تهيه موارد لازم براي موکب‌داران، عنوان کرد: اميدواريم برنامه‌ريزي مناسبي صورت گيرد تا امکاناتي که مورد نياز موکب‌داران است از همين جا براي آن‌ها ارسال شود.

وي به مسئله تأمين سوخت جهت اعزام به مرزهاي خروجي از کشور اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌ريزي مي‌شود تا سوخت مورد نياز براي خودروها و کاميون‌ها در نظر گرفته شود.

فرماندار شهرکرد اضافه کرد: در روز ۱۵ شهريور مراسم پياده‌روي حرم تا حرم به صورت نمادين از امامزاده سيد محمد (ع) غرب شهرکرد شروع و تا امامزادگان حليمه و حکيمه (س) انجام مي‌شود و در پايان اين مراسم، سوگواري و قرائت زيارت اربعين در محل امامزادگان دو معصوم (س) شهرکرد با حضور عموم برگزار مي‌شود و از تاريخ 13لغايت15 شهريور ماه اين مراسم  به مدت سه شب در تپه نورالشهداء شهرکرد نيز برگزار مي گردد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08