فرمانداری شهرستان شهرکرد

جلسه مقابله با ويروس کرونا شهرستان شهرکرد

کد خبر: 93615 تاریخ انتشار: 1399/01/07
نمایش: 652
اخبار
تمديد تعطيلي اصناف تا پانزدهم فروردين‌ماه در شهرکرد
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: به منظور جلوگيري از شيوع کرونا ويروس در شهرستان شهرکرد تعطيلي اصناف غيرضروري تا پانزدهم فروردين‌ماه تمديد شد.
عبدالعلي ارژنگ سوم اسفندماه در جلسه ستاد کروناي شهرستان شهرکرد با بيان اينکه شرايط ايجاب مي‌کند براي جلوگيري از تجمع و تردد در سطح شهرستان شهرکرد اصناف تعطيل باشند، اظهار کرد: به همين منظور براي جلوگيري از شيوع کرونا ويروس در شهرستان شهرکرد تعطيلي اصناف غيرضروري تا پانزدهم فروردين‌ماه تمديد شد.
فرماندار شهرستان شهرکرد عنوان کرد: در اين ايام تنها مراکز عرضه مواد غذايي، عطاري‌ها، شيريني‌فروشي‌ها، خشکبار، مراکز عرضه مواد پروتئيني، مراکز عرضه مواد شوينده و بهداشتي، مراکز عرضه ميوه و سبزي، نانوايي‌ها و تجهيزات پزشکي اجازه فعاليت دارند، مي‌طلبد ساير صنوف همکاري لازم را در خصوص تعطيلي بازار داشته باشند.
وي از افزايش نيروهاي انتظامي در ايست‌هاي کنترل مبادي ورودي و خروجي شهرستان شهرکرد خبر داد و گفت: کنترل‌ها باتوجه به تأکيد استاندار چهارمحال و بختياري تشديد شده است و خودروهاي غيربومي ورودي به استان در صورت عدم احراز سکونت و محل کار بازگشت داده مي‌شوند.
ارژنگ تأکيد کرد: همچنين از خروج خودروهايي که کار غيرضروري دارند از شهرستان شهرکرد جلوگيري به عمل مي‌آيد.
ساکنان استان‌هاي هم‌جوار از تردد غيرضروري و بي‌مورد به چهارمحال و بختياري خودداري کنند
در ادامه عبدالرضا عليمحمدي دادستان عمومي و انقلاب شهرستان شهرکرد با اشاره به ورود برخي از خودروهاي غيربومي به استان، اظهار کرد: خواهشمنديم ساکنان استان‌هاي هم‌جوار از تردد غيرضروري و بي‌مورد به چهارمحال و بختياري خودداري کنند.
وي عنوان کرد: لازم است از خروج خودروهايي که خروج آن‌ها از چهارمحال و بختياري ضرورت ندارد جلوگيري شود و بر روي مبادي خروجي نيز کنترل بيش‌تري صورت بگيرد.
عليمحمدي در پايان تأکيد کرد: از کسبه محترم خواهشمنديم تا روز پانزدهم فروردين‌ماه فعاليت خود را آغاز نکنند.
در پايان اين جلسه به همکاري مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد از حاضرين در جلسه تست تب سنجي کرونا گرفته شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08