فرمانداری شهرستان شهرکرد

جلسه ستاد مديريت مقابله با ويروس کرونا شهرستان شهرکرد

کد خبر: 93662 تاریخ انتشار: 1399/01/19
نمایش: 585
اخبار
فرماندار شهرکرد از وضع محدوديت تردد براي انتهاي خيابان کاشاني شهرکرد خبر داد و گفت: از امروز پارک خودرو در حاشيه انتهاي خيابان کاشاني ممنوع است و از ترددهاي غيرضروري جلوگيري مي‌شود.
عبدالعي ارژنگ در حاشيه برگزاري جلسه ستاد کروناي شهرستان شهرکرد از وضع محدوديت تردد براي انتهاي خيابان کاشاني شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: در روزهاي گذشته شاهد پياده‌روي تعداد زيادي از شهروندان در اين مسير بوديم که تجمع افراد در اين محل مي‌تواند در شيوع کرونا ويروس خطرآفرين باشد.
فرماندار شهرکرد ادامه داد: از امروز پارک خودرو در حاشيه انتهاي خيابان کاشاني ممنوع است و از ترددهاي غيرضروري در اين محل جلوگيري به عمل مي‌آيد، همچنين پليس راهوار و مرکز بهداشت در اين مکان مستقر و شهروندان را از خطرات پياده‌روي در اين مکان راهنمايي مي‌کنند.
وي در ادامه با اشاره به فرارسيدن نيمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج)، توضيح داد: برگزاري هرگونه تجمع، برپايي جشن و مولودي خواني و ترددهاي غيرضروري در اين روز که موجب ترافيک شود ممنوع است.
ارژنگ با بيان اينکه طرح فاصله‌گذاري اجتماعي در شهرستان شهرکرد با جديت دنبال مي‌شود، گفت: از ابتداي آغاز طرح ۱۶۰ خودرو در شهرکرد مشمول جريمه نقدي ۵۰۰ هزار توماني و ۵ خودرو نيز توقيف شدند، کنترل مبادي ورودي و خروجي شهرستان شهرکرد به صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد.
فرماندار شهرکرد در پايان يادآور شد: در راستاي نظارت بر بازار نيز ۱۶۴ واحد صنفي متخلف نيز در اين شهرستان پلمب شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08